Apyros - rusza nowa kampania

Właśnie wystarowała multimedialna kampania reklamowa preparatu Apyros

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Apyros jest herbicydem selektywnym (inteligentnym środkiem ochrony roślin zwalczającym chwasty i nie uszkadzającym zasiewu). Marka obecna jest na polskim rynku od 6 lat. W ramach przyjętego pozycjonowania hasłem przewodnim marki jest: "Pewność dobrego zbioru".

Tegoroczna kampania przebiega pod hasłem: Zbiory na szóstkę

Edukacyjna część kampanii opiera się na przedstawieniu najważniejszych powodów dla których warto używać Apyros.

W komunikacji utrzymano przyjęty klimat i kolorystykę charakterystyczną dla komunikacji marki.

Zdecydowano się jednak na odstępstwa i odświeżenie kolorystyczne i stylistyczne przypominające zaawansowanie technologiczne i bezpieczeństwo produktu.

Zadaniem tegorocznej kampanii jest utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej osiągniętej dzięki prowadzonym działaniom marketingowym 2003 preparatu i kontynuacja promocji marki w ramach przyjętego pozycjonowania.

Kampania ma charakter selektywny, skierowana jest do wąskiej grupy docelowej.

Media kampanii

Prasa branżowa

Prasa regionalna w rejonach największych upraw pszenicy (potencjalne największe rynki zbytu)

Radio regionalne w rejonach największych upraw pszenicy (potencjalne największe rynki zbytu)

Materiały POS

Mailing do wyselekcjonowanych gospodarstw rolnych

Na zlecenie koncernu agrochemicznego Monsanto kampanię przygotowała agencja reklamowa MARTIS.

Osobą odpowiedzialną na projekt ze strony klienta jest Grzegorz Gadamski

Ze strony Martis za komunikację odpowiada Katarzyna Sady Gut

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"