ARBOvision dla Oticon Polska

ARBOvision przejął budżet firmy Oticon Polska na roczne działaniamarketingowo- promocyjne.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W kwietniu ruszy niestandardowa kampania marketingowo-promocyjnafirmy Oticon Polska, producenta zaawansowanych technologicznieaparatów słuchowych. Kampania skierowana będzie nie tylko dowszystkich osób dotkniętych problemem niedosłuchu ale także do osóbzainteresowanych tą tematyką.

W ramach kampanii ARBOvision przeprowadzi działania z zakresumarketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. niestandardowychdziałań internetowych, e-pr, marketingu szeptanego oraz działańbezpośrednich.

Kampania potrwa do końca roku.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"