ARBOvision dla Oticon Polska

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejnyrok współpracę z ARBOvision.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo -promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej zakompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.

Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 rokuakcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców.Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenieuwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji nadrodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowymDziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osóbnie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługąmarketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresuCSR/CRM.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu