Archiwum z dnia 2011.05.09
- 02:03 Justin Bieber zagra w Japonii
- 02:09 Bank Handlowy poprawił zysk netto dzięki niższym odpisom na ryzyko
- 02:13 "Thor" kinowym hitem
- 02:38 AOL: w I kw. przychód i zysk w dół
- 02:43 Przemysław Wojak partnerem w Q&A Consulting
- 02:44 Schoenherr nowym klientem Solski Burson-Marsteller
- 03:03 Times Square Public Relations znowu dla VIP Stolarki
- 03:15 Woody Allen zagra u Woody'ego Allena
- 04:16 Robert Pattinson nie jest systematyczny
- 04:22 Support Media sprzedaje reklamy w tytułach Wydawnictwa Charaktery
- 04:57 Niepasteryzowane Specjal, Królewskie i Leżajsk reklamowane w sklepach
- 05:04 Nowe galaretki Winiary wsparte kampanią
- 05:08 HealthThink dla MedPage.pl
- 05:57 Lenovo Polska ma nowego dyrektora generalnego
- 06:05 9.90 PR z Centrum Handlowym King Square
- 06:18 "Bez słów" - nowa płyta zespołu Łzy
- 06:21 Point Group miało 1,46 mln zł zysku w I kw. 2011 r.
- 07:29 „Wygraj Drewniany Domek” - dom do wygrania w konkursie "Dziennika Bałtyckiego"
- 08:08 Centrum Relaksu Grota Solna postawiło na B&G Public Relations
- 08:19 Harrison Ford: nowoczesne filmy akcji są "bezduszne"
- 08:38 Chronologia ataku na PlayStation Network (wideo)
- 08:43 Uniwersytet Jagielloński reklamuje się wśród kandydatów na studia
- 08:59 Springer wydaje oficjalny przewodnik do gry “Wiedźmin 2”
- 09:00 Tańszy Canal+ w UPC Polska
- 09:05 Japan Tobacco przeniesie produkcję z Austrii do Polski i Rumunii
- 09:25 Kolejna koreańska drama w Tele5
- 09:32 Pakiety dla MSP w Kredyt Banku
- 09:35 IDC: w I kw. sprzedaż smartfonów o 80 proc. w górę, Nokia liderem
- 09:36 Dobre wyniki sektora budownictwa mieszkaniowego – po I kwartale 2011
- 09:40 'Koniunktura na giełdzie się pogorszy'
- 09:49 Chusteczki Velvet zmieniają nazwę na Kleenex
- 10:00 „Świeży aromat, pełny smak” w kampanii Okocimia
- 10:19 Filmy z serii "Piraci z Karaibów" z "Gazetą Wyborczą"
- 10:19 John Cleese zamierza spisać swoje wspomnienia
- 10:28 National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)
- 10:29 W wakacje debiut Viacom Blink! - nowego kanału dla kobiet
- 10:30 YouTube: 72 mln internautów obejrzało na żywo książęcy ślub
- 10:34 Nokia C3-01 i X3-02: Więcej niż dwa powody, aby je mieć (wideo)
- 10:40 Bridgestone przedstawia nową filozofię korporacyjną i odświeżone logo
- 11:00 “Dziecko” bez dodatków za 1 zł
- 11:05 Coca-Cola i Disney najpopularniejszymi markami na Facebooku
- 11:26 OFE mają mniej pieniędzy. Trudniej o dobrą koniunkturę na GPW
- 11:28 G2, Just, Publicis i PZL walczą o obsługę Żywca
- 11:30 Cyfra+ reklamuje kanały filmowe
- 11:33 BNP Paribas: MPG zamiast MEC
- 11:45 Po drugiej stronie maski: Lecter na Castle Party 2011
- 11:49 Liczymy się z rakiem po raz drugi
- 11:58 Redshoes dla Eden Springs
- 11:59 Kanały muzyczne: Viva Polska liderem, 4FunTV mocno w górę
- 12:00 120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik “Gala”
- 12:09 Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”
- 12:13 Wnętrza przyjazne dla zdrowia
- 12:30 ADHD Warsaw - Roman Jędrkowiak w Grupie Brain
- 12:47 Przychody PTC spadły do 440 mln euro w I kw. 2011 r.
- 12:48 Stefan Niesiołowski pozywa „Rzeczpospolitą” za „spuszczenie ze smyczy”
- 12:49 Kobiecy autostop z sukienką New Yorker (wideo making of)
- 13:04 W tym roku cena benzyny wzrosła o 8,6 proc.
- 13:51 Hipoteki: klient wyniesie o połowę wyższą marżę kredytu
- 13:58 Wpadki telewizyjne: Jarosław Kuźniar - i nie tylko - uśmierca Obamę (wideo)
- 14:27 Czy Barack Obama wygrałby wybory prezydenckie w Polsce – konkurs Wprost i ambasady USA
- 14:33 Wyszukiwanie głosowe testowane na Google.com
- 14:48 Cały Olsztyn goli „Siarę”!
- 15:00 „Zrób to dla pieniędzy” - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku
- 15:03 Okocim rusza z kampanią outdoorową
- 15:07 Wygrywaj codziennie bilety na UEFA EURO 2012™ od marki Carlsberg
- 15:15 Korekta zeznania podatkowego nie zawsze poprawi błąd
- 15:45 Bank Handlowy liczy na wyższą marżę odsetkową
- 15:50 Cyfrowy Polsat z ofertą internetu dla studentów
- 15:54 Roland Garros 2011 na żywo i w 3D dzięki Panasonic, Eurosport i FFT
- 15:58 Vectra: niemal co drugi abonent telewizji korzysta z cyfrowej
- 15:59 Miliard złotych w hipotekach Banku Pocztowego
- 16:02 Polscy uczestnicy w globalnym teleturnieju Cartoon Network
- 16:58 Facebook płaci za oglądanie reklam
- 17:30 Uwaga na fałszywych rachmistrzów !
- 18:33 Aplikacja Virtualo do czytania e-booków na iPhona
- 18:34 Donald Tusk: jesteśmy dobrze przygotowani do prezydencji w EU
- 20:00 Plebania straciła widzów i może spaść z ramówki
- 21:00 comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
- 23:01 Polo TV ruszyło oficjalnie, co w ramówce?
- 23:11 Dzienniki regionalne tracą, tylko “Dziennik Polski” do góry
- 23:21 145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”