Archiwum z dnia 2018.04.18
- 00:39 Lagardère sprzedaje Eurozet firmie Czech Media Invest
- 06:20 Bartosz Dziedzic i Paweł Moś w zespole Abanana
- 10:55 Born2be.pl reklamowany także na outdoorze
- 11:16 Dunkin’ Donuts wybiera BBDO i Arc Worldwide do obsługi reklamowej w USA
- 11:22 Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury
- 11:24 Ideation-as-a-Service - wprowadzaj innowacje z szybkością myśli
- 11:50 Na szkolenia do… Centrum Handlowego. Storytelling i prawo w Galerii Katowickiej
- 12:00 Grey Group Poland obsługuje kanały social media mBanku
- 12:11 Ze słońcem, ale i pod wiatr. III Kuźniański Półmaraton Leśny RAFAMET 2018
- 12:13 "Dziennik Wschodni" ma nową stronę internetową
- 12:33 Trwają zapisy do IV RAFAKO Półmaraton Racibórz!
- 12:52 On Board PR zrealizuje kampanię edukacyjną Grupy Kruk
- 14:38 Kleszcze – jak skutecznie chronić siebie i swoich najbliższych?
- 15:07 Biotechnologia szansą dla innowacyjnej gospodarki
- 15:36 Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem
- 18:59 Bielenda szuka ambasadorki w social media
- 19:35 Kronospan uruchamia innowacyjny system ochrony powietrza już w maju
- 20:02 Blogerki sprawdzają dziecięcą dietę w kampanii „1000 pierwszych dni dla zdrowia”
- 21:33 Sarota PR wprowadza do Polski markę AlcoSense
- 21:39 Drugi sezon „Westworld” od 23 kwietnia w HBO i HBO GO, 12 nowych bohaterów
- 21:41 Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions
- 22:00 Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska
- 22:01 Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach
- 22:03 Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały
- 22:03 Krowa Miss Muuufi w reklamie kakao Krüger (wideo)
- 22:04 Spada sprzedaż pism popularnonaukowych i historycznych, „Uważam Rze Historia” najbardziej w dół
- 22:05 Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS
- 22:06 Steven Spielberg zarobił 10 miliardów dolarów
- 22:10 "Zdrowe owoce to mus" - Tymbark wprowadza na rynek wygodne soki w musie
- 22:11 Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)
- 22:11 Boomerang nadaje w HD
- 22:11 Miesiąc został do wejścia w życie przepisów o ochronie danych osobowych. Nie wszystkie firmy zdążyły się przygotować
- 22:15 Olga Mazurowska client directorem Selectivv Mobile House
- 22:19 Magdalena Ogórek: spełniam się jako dziennikarka. Mam już też pomysły na kolejne książki
- 22:20 Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko
- 22:22 Drożeją reklamy w TVP. Najwięcej za spoty przy „M jak miłość”, finale Ligi Mistrzów i Eurowizji
- 22:22 Teledysk „Podróżnik” Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA
- 22:25 Volkswagen zaczyna globalny przetarg kreatywny, chce współpracować z mniejszą liczbą agencji
- 22:28 Acer Chromebook Tab 10 - tablet z Chrome OS za 1399 zł
- 22:29 Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną "Po prostu dobra praca", chce zatrudnić 500 osób
- 22:30 „Niedowiżyn” w kampanii reklamującej soczewki iWear i Acuvue w Vision Express (wideo)
- 22:31 Steven Spielberg kręci film "Blackhawk" o bohaterskim Polaku
- 22:32 Niemiecki serial "Szpieg D’83" w TVP2
- 22:33 Unia Europejska zmusi Google i Facebook do udostępniania danych w ciągu 6 godzin
- 22:33 Niska inflacja może oznaczać kolejne dwa lata bez podwyżek stóp procentowych
- 22:35 Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
- 22:36 Natasza Urbańska poprowadzi „Make me over. Wielka zmiana” w Polsat Cafe. Ewa Minge w jury
- 22:36 Android: Nougat przed Marshmallow, 4,6 proc. dla Oreo
- 22:37 Pod koniec maja TVP zacznie reklamować transmisje z piłkarskich mistrzostw świata
- 22:37 34 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary awansowało na drugie miejsce
- 22:39 „Ten moment z Leszkiem” w reklamie piwa Lech (wideo)
- 22:39 „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
- 22:40 „Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” i „Wprost” na Twitterze, najbardziej angażuje „Do Rzeczy” (TOP 20)
- 22:41 „Nasze Melodie” wydaniem specjalnym „Na Żywo” o muzyce dance i disco polo
- 22:41 Bartosz Dziendziel za Macieja Pichlaka dyrektorem marketingu Nest Banku
- 22:42 TVN Turbo nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, Lifetime najbardziej w dół
- 22:43 TV Puls organizuje koncert disco-polo z kabaretami na powitanie lata
- 22:43 Serwis streamingowy Formuły 1 wystartuje w maju, pakiet Pro także w Polsce
- 22:43 Robert Kozyra: jeśli Czesi chcą odzyskać swoje pieniądze muszą wymienić całe kierownictwo nie tylko Eurozetu
- 22:44 Biznesowy "efekt wow" w kampanii T-Mobile z Dorotą Wellman (wideo)
- 22:44 Jadwiga Emilewicz, Jarosław Kaczyński, Mariusz i Paweł Szataniakowie oraz Ryszard Pieńkowski z Nagrodami Kisiela 2017
- 22:44 "Peryferal" - nowy serial w Amazonie. Scenariusz pisze Scott B. Smith
- 22:46 Komediowo-satyryczny program "La La Poland" od 28 kwietnia w TVP2
- 22:48 Rząd zmienia ustawy o rtv i abonamencie: karta powinności mediów publicznych, skuteczniejszy nadzór nad realizacją misji
- 22:49 Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)
- 22:50 Value Media obronił budżet mediowy Telewizji Polskiej
- 22:50 Filip Chajzer gwiazdą odcinka „Szkoły” w TVN. Zawalczy z hejtem w internecie
- 22:50 Dla wPolityce.pl i Samuela Pereiry „poufna rozmowa” Dziubki i Gawłowskiego to „coś więcej niż znajomość”
- 22:54 Business Insider Polska wprowadza aplikację mobilną
- 22:55 Google pozwoli polskim wydawcom walczyć z blokowaniem reklam
- 22:58 Anna Hałas-Michalska prowadzącą serwisy informacyjne w Polsat News
- 23:03 Rzecznik TK: reporter TVN24 natarczywy na dworcu wobec Julii Przyłębskiej, to nagonka poniżej standardów tabloidów
- 23:05 Player+ BOX z ofertą Playera jeszcze w tym roku. TVN i nc+ pracują nad nowym set-top boxem
- 23:11 Polska Fundacja Narodowa tak nieporadna komunikacyjnie, że przed Partner of Promotion ogrom pracy (opinie)
- 23:44 Eksperci: Czech Media Invest może chcieć odsprzedać polski Eurozet
- 23:49 Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe uruchamiają firmę bukmacherską Totalbet