Archiwum z dnia 2018.04.25
- 10:20 Złota statuetka Innovation Ad dla Innej Bajki - Dragon Rouge i Aybioo nagrodzone w konkursie SAR
- 11:31 Tarczyński wdroży nowoczesną architekturę do zarządzania obszarem kadrowo-płacowym
- 14:09 Kantor Walutowy Alior Banku nagrodzony „Złotym Bankierem”
- 14:35 Interia udostępniła darmową aplikację Quizeirro na Androida (wideo)
- 14:40 Siedem polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018
- 15:40 Niezwykły design i futurystyczne funkcje urządzeń kuchennych zaprezentowane przez firmę Grundig podczas EuroCucina 2018
- 16:21 Uroczyste otwarcie pierwszego na Śląsku centrum rozwodowego
- 17:08 W MAJU I BIEG CICHOCIEMNYCH W RACIBORZU
- 17:48 Rittal zaprezentował innowacyjny system szaf pełnogabarytowych VX25
- 18:10 Whirlpool laureatem Red Dot Design Awards 2018
- 19:40 RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Awans Eski na drugie miejsce
- 20:00 Kaufland w programie partnerskim Payback
- 20:40 Unique One przygotowała loterię Nestlé Fitness
- 21:20 Złoty Bankier: Getin Bank ponownie nagrodzony za jakość obsługi!
- 22:00 Mądre wybory doświadczonych mam w kampanii Bebiko 2
- 22:03 McDonald’s uruchamia dostawę w aplikacji Uber Eats we Wrocławiu
- 22:05 Vincent Bolloré z Vivendi podejrzany o wykorzystanie agencji Havas przy wyborach w Afryce
- 22:07 Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich
- 22:07 Gang Szczurzaków - Sosnowiec odpowiada kampanią na problem grasujących gryzoni
- 22:08 Philips Momentum: 43-calowy monitor 4K z HDR i Ambiglow za 3329 zł
- 22:09 Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach
- 22:10 Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci
- 22:11 Wieden+Kennedy wiodącą agencją kreatywną marki Converse
- 22:12 Apple naprawia problem z ekranami w iPhone'ach
- 22:15 Ewa Kasprzyk ambasadorką marki Soraya
- 22:22 Urząd Patentowy w konkursie szuka autora filmu promującego ochronę własności intelektualnej
- 22:22 WiFi przyspieszy do 1 terabita na sekundę. Przyszłością komunikacji radiowej jest wielodostępowość
- 22:23 Poznaliśmy laureatów Fryderyków 2018 w muzyce rozrywkowej i jazzie
- 22:24 GutPR pracuje dla chwilowo.pl i Monument Fund
- 22:24 „Dobra Aukcja” - charytatywna akcja Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa i Przyjaciół
- 22:29 S90 Ambience Concept - komunikacja z ludzkimi zmysłami w koncepcie Volvo (wideo)
- 22:29 Alden Ehrenreich jeszcze w trzech filmach z Hanem Solo
- 22:30 Kasia Dziurska, Paula Jagodzińska i Deer.Home promują Tchibo Cafissimo (wideo)
- 22:31 Powstanie drugi sezon serialu "The Oath"
- 22:32 Szef Google dostanie 380 mln dolarów za akcje koncernu
- 22:33 Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata
- 22:33 Mini to nie tylko samochody dla kobiet przekonuje kampania tej marki (wideo)
- 22:33 MullenLowe Group globalną agencją reklamową firmy Edgewell
- 22:34 Łukasz Rogojsz: z „Newsweek Polska” do Gazeta.pl
- 22:34 Robert Lewandowski reklamuje head&shoulders Men Ultra z węglem (wideo)
- 22:35 PZU oferuje ubezpieczenia rowerów i opon kupowanych na Allegro
- 22:35 Rafał Dudkiewicz zawieszony przez dyrektora Polskiego Radia 24 za wpisy o Magdalenie Ogórek
- 22:35 Bezrobocie spada we wszystkich województwach
- 22:36 Chapter1 będzie dalej reklamować piwo Lech Pils
- 22:36 Eleven Sports 4 w ofercie kilkunastu lokalnych operatorów telewizji kablowej i IPTV
- 22:37 Miesięcznik „Murator” z nowym logo. Konsolidacja logotypu na wszystkich platformach
- 22:38 Spotify wprowadza nową wersję aplikacji z większą personalizacją i funkcją oszczędzania transferu
- 22:39 Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji
- 22:40 "Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś z Tomaszem Hajto
- 22:41 Snapchat wprowadza opcję "Kup"
- 22:41 Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
- 22:42 9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO
- 22:42 „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
- 22:42 Amazon wprowadza dostawy towarów do bagażników aut
- 22:43 Apple zapłaci Irlandii 13 mld euro zaległych podatków
- 22:44 OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations
- 22:44 „Vanity Fair” wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
- 22:45 HBO pokaże "The Tale". Laura Dern molestowana seksualnie
- 22:46 Ponad 8 milionów filmów usuniętych z YouTube’a, 6,7 miliona wskazanych przez sztuczną inteligencję
- 22:47 MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii
- 22:47 Debiutuje polska edycja magazynu L'Officel Hommes
- 22:47 Polskie Radio z zyskiem 2,5 mln zł w 2017 roku
- 22:49 Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
- 22:50 Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.
- 22:51 Po usunięciu wpisu przez Facebook użytkownik będzie mógł się odwołać. „Dobra i ważna decyzja”
- 22:53 Joanna Lichocka skrytykowana za nazwanie Tomasza Terlikowskiego pajacem. „Dziennikarze nie są nadzwyczajną kastą”
- 22:59 Kamil Durczok nie wróci do Polsat News. Wiosną o 21.00 serwisy informacyjne zamiast publicystyki
- 23:00 Odcinek specjalny „Drugiej szansy” trafi do Player.pl. „Podziękowanie za wierność widzów”
- 23:22 Prezes BZ WBK: potencjał naszej nazwy się wyczerpuje, Santander jest nowocześniejszy
- 23:33 Polsat na jesień szykuje nowy format taneczny. Nina Terentiew: byłby emitowany na zmianę z „Tańcem z Gwiazdami”
- 23:42 Jesienią pierwsza produkcja tylko dla TVP VOD. „Krótkie formy, prawdopodobnie miniserial”
- 23:44 „Polityka” podnosi cenę o złotówkę. „Podrożały papier i dystrybucja, reklamy to już tylko 18 proc. naszych dochodów”
- 23:45 Polska dalej spada w rankingu wolności prasy. „Media publiczne przekształcone w organ propagandy rządowej”
- 23:49 Platforma SVoD Telewizji Polskiej już działa. „Strefa Abo to pierwszy etap strategii online”