Archiwum z dnia 2018.11.27
- 00:22 Prokuratura krytykowana za oskarżenie operatora TVN o propagowanie faszyzmu. „A później ktoś tam przeczytał kodeks”
- 00:44 Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą
- 10:29 Przemysłowy Internet Rzeczy odpowiedzią na wyzwania w przemyśle XXI wieku
- 11:26 Acha PR wypromuje kosmetyki do włosów Mila Professional
- 13:13 Nowy zasilacz samochodowy od MODECOM
- 13:36 Dom oazą ciszy
- 14:30 Chmura to bezpieczna faktura
- 14:44 Marka WnD z mocnym akcentem na targach Equip'baie 2018 we Francji
- 14:46 KRISPOL z tytułem Męska Marka Roku
- 15:21 MODECOM wprowadza do sprzedaży następcę popularnej klawiatury mechanicznej z podświetleniem RGB
- 16:56 Jack Daniel's reklamowany na święta hasłem "Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty"
- 16:58 Cyfrowy buntownik pokazuje nową twarz
- 19:09 Centrum Praw Kobiet w nowej kampanii pokazuje, jak ważną rolę pełni w społeczeństwie (wideo)
- 19:54 Koku Sushi nowym klientem Publicum PR
- 20:15 Marta Krakowska-Sochacz awansowała w dziale obsługi klienta K2
- 20:30 Ewa Przyborowska account director w agencji Kamikaze
- 20:45 Druga część „The Walking Dead 9” od 11 lutego w FOX
- 21:02 Firma obuwnicza CCC globalnym partnerem UNICEF
- 21:06 Konrad Szałkiewicz na czele zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej
- 21:08 Ośmiolatkowie wyjaśniają, czym dla nich jest ekologia
- 21:10 Paweł Borowski w Nest Warsaw
- 21:10 Ambasador USA w liście do Morawieckiego wytknęła politykom PiS krytykowanie TVN, Gowin odwołał spotkanie z nią
- 21:11 Tauron i ING Bank Śląski uruchamiają w Katowicach pilotażową wypożyczalnię samochodów elektrycznych
- 21:20 FC Barcelona pierwszym klubem z pensją 10 mln funtów dla każdego piłkarza. Zawodnicy polskiej Ekstraklasy zarabiają średnio 80,6 tys. funtów
- 21:23 Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki
- 21:25 Nowe „życie” starych przedmiotów w świątecznej reklamie IKEA (wideo)
- 21:27 Zdrofit w nowej kampanii przeciw sloganom (wideo)
- 21:27 Marka Reno zastąpi CCC na rynku niemieckim
- 21:28 Zabawne "rytuały" w kampanii francuskiego Bouygues Telecom
- 21:30 Chajzer, Dereszowska, Wrona, Kukulska i Mecwaldowski w bożonoradzeniowym spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)
- 21:31 India Eisley w serialu "I Am the Night" szuka prawdziwych rodziców
- 21:32 WPP łączy agencje Wunderman i JWT, na czele Mel Edwards
- 21:33 Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
- 21:34 Piotr Adamczyk w filmie "Miśków 2-óch w Nowym Jorku" jest królem Arktyki
- 21:35 Dawid Posiadło promuje płytę nietypowym muralem
- 21:37 LG patentuje smartfon z szesnastoma aparatami fotograficznymi
- 21:37 22 proc. Polaków ze smartfonami robi minimum kilka selfie tygodniowo
- 21:38 Robert Patrick napada na bank z Liamem Neesonem w "The Honest Thief"
- 21:38 Budimex zatrudni inżynierów. Oferuje 2 tys. zł za polecenie kandydata do pracy
- 21:38 LINK4 Mama z nominacją do MIXX Awards
- 21:39 Zmarł Krzysztof Kopeć, przez 27 lat redaktor techniczny „Super Expressu”
- 21:40 TVP1 liderem, „M jak miłość”, PŚ w skokach i „Rolnik szuka żony” hitami. 420 tys. widzów Eurowizji Junior
- 21:40 „Movie Star Planet” nowym liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
- 21:41 Noga: Polska powinna wejść do strefy euro. W przeciwnym razie sama zepchnie się na margines
- 21:43 Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)
- 21:45 KER: reklama Allegro Smart wprowadza w błąd, bo brakuje w niej istotnych informacji na temat usługi (wideo)
- 21:46 „36,6” straciło 140 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
- 21:46 25 grudnia premiera komedii romantycznej „Pech to nie grzech”
- 21:47 Roman Giertych zapowiada kolejny pozew przeciwko TVP za "szkalowanie go jako rzekomego agenta Rosji"
- 21:47 Jak skutecznie walczyć z fake newsami? – Biuro Parlamentu Europejskiego w Polsce zaprasza na debatę poświęconą wpływowi Internetu na demokrację
- 21:48 HFPC zaniepokojona „kreowaniem atmosfery” wokół materiału dziennikarzy „Superwizjera” TVN. RPO spyta o to prokuraturę i ABW
- 21:49 Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited zajmą się obsługą reklamową Tauronu
- 21:53 1,1 mln widzów śledziło „Domowe rewolucje” w TVN. Stacja wiceliderem w 16-49
- 21:54 „W rytmie serca” straciło 440 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru
- 21:54 Startują zdjęcia do „Diagnozy 4”. Emisja wiosną, Agnieszka Warchulska w obsadzie
- 22:00 WP.pl przed Onetem w informacjach i publicystyce, mocno w górę Gazeta.pl
- 22:11 Multimedia i Vectra nadal rozmawiają o fuzji. "Bez względu na to, czy do transakcji dojdzie, czy nie"
- 22:11 Użytkownicy Messengera dostają stare wiadomości od znajomych. Facebook przeprasza za błąd
- 22:12 Kampania „Sprawiedliwe sądy” niezgodna ze statutem Polskiej Fundacji Narodowej
- 22:13 Dziennikarze o liście ambasador USA ws. TVN: szarża dyplomatki czy kryzys zawiniony przez rząd?
- 22:20 „Drogi wolności” miały o 970 tys. widzów mniej niż „Dziewczyny ze Lwowa” rok temu. 8,36 mln zł z reklam
- 22:22 KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia