Archiwum z dnia 2019.06.07
- 09:51 Uwaga! Kolejne fałszywe e-maile wzywające do zapłaty
- 10:03 65 proc. Polaków wybiera się w tym roku na wakacje
- 10:17 Element przyszłościowej architektury
- 10:24 Przysmak Świętokrzyski – przekąska dla każdego!
- 10:26 Pomysł na wnętrze prosto z Paryża
- 12:25 PKO BP ze wzrostami w bankowości mobilnej, 3,5 mln aktywnych aplikacji IKO
- 14:07 Polskie gminy na pomoc pszczołom
- 14:48 Dentica Bieleccy – pionierem implantologii w Raciborzu
- 16:32 Co wyróżnia kategorię Performance marketing/e-commerce w Effie 2019?
- 17:54 Opus B wygrywa przetarg Wyborowej
- 18:16 W Chinach powstanie szpital okulistyczny wykorzystujący sieć 5G
- 18:17 LUX MED Turbiną Polskiej Gospodarki
- 18:39 Tancerz Prozi podróżuje przez Europe z Bankiem Pekao
- 18:50 Osiem osób awansowało w 24/7Communication
- 18:51 Warsaw Sports Group wypromuje klub Hutnik Warszawa
- 21:09 Kajetan Kajetanowicz twarzą kampanii Delphi Technologies
- 21:20 Škoda nową sub-marką iV wkracza w erę elektromobilności
- 22:01 Ewa Wójcikowska w zespole Platinium Cast
- 22:12 Mother New York globalną agencją kreatywną Wranglera
- 22:15 Platinium Cast wygrywa przetarg Noble Place
- 22:22 Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)
- 22:22 Lifetime pokaże film o pierwszym roku małżeństwa księcia Harrego i księżnej Meghan
- 22:25 Podróbki towarów to 261 mld zł straty rocznie w UE. W Polsce: 9,5 mld zł
- 22:28 Budżet KRRiT: 14,5 mln zł na wynagrodzenia pracowników
- 22:31 GS110 - nowy smartfon Gigaset za 499 zł
- 22:33 IKEA będzie sprzedawać gadżety dla graczy (wideo)
- 22:34 Ewelina Steczkowska p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia
- 22:34 Co drugi Polak czeka na letnie wyprzedaże
- 22:34 GroupM rozwija programatyczny zakup mediów w oparciu o AI
- 22:35 Pikantne Berlinki w trzech nowych smakach (wideo)
- 22:35 ProSiebenSatSat.1 i RTL zawierają sojusz. Będą walczyć reklamowo z Google i Facebookiem
- 22:35 Flying-V - Holendrzy projektują samolot przyszłości
- 22:35 Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii „#Naturalnierazem” kosmetyków Garnier
- 22:36 Szefowa brytyjskiego Ofcomu odchodzi ze stanowiska. Będzie zarządzać siecią John Lewis za 990 tys. funtów rocznie
- 22:37 Na reklamie Renault w Bukareszcie cena auta spada, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza
- 22:38 Mariusz Pitura: z Walk Creative do Scholz&Friends Warszawa
- 22:38 Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku
- 22:38 Amerykanie więcej czasu spędzają w smartfonach niż przed telewizorem. Dominują aplikacje mobilne
- 22:38 Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów
- 22:38 Orkiestra na polu pomidorów w reklamie ketchupu Kotlin
- 22:39 Mery Spolsky, Ola Nowak i Vogule Poland w reklamach napoju Mazagrande (wideo)
- 22:39 „I wszystko gra” w reklamie firmy bukmacherskiej forBET (wideo)
- 22:39 Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”
- 22:39 Pierwszy żeński manekin do nauki udzielania pierwszej pomocy (wideo)
- 22:40 Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+
- 22:40 Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce
- 22:40 Ronaldinho w reklamie Warki skacze na piwo ze spadochronem (wideo)
- 22:40 Jessica Jones ma gdzieś, co myślą ludzie
- 22:41 Danone wprowadza ŚniaDanio, przekąskę promują Mały Głód i Burczek (wideo)
- 22:41 Trwają castingi do „The Voice Kids 3”. Emisja zimą 2020 roku w TVP2
- 22:43 Allegro wprowadza panel „Jakość mojej sprzedaży”. Pomoże sprzedawcom ocenić własną skuteczność
- 22:43 Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie
- 22:43 Koniec serialu "Swamp Thing"
- 22:44 Innova Capital przejmuje agencję CS Group Polska, zapowiada kolejne inwestycje w marketing internetowy
- 22:44 Daria Zawiałow, Ralph Kaminski i Schafter w pierwszej muzycznej odsłonie Puma Talents (wideo)
- 22:44 Anna Jezierska client managing partnerem w MullenLowe MediaHub
- 22:44 Smartfon Nokia 2.2 za 549 zł. Wracają obudowy Xpress-on (wideo)
- 22:45 Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda w kampanii Fanty „Fabryka śmiechu” (wideo)
- 22:45 Kylie Minogue, Death Grips i Interpol wystąpią na Open'er Festival 2019
- 22:46 Walka z ad fraud. Jak ustrzec swój budżet?
- 22:48 Patrycja Kwiatkowska-Mizera dyrektor zarządzającą R4S Consulting
- 22:49 Radio France szykuje zwolnienia. 390 pracowników z wypowiedzeniami
- 22:50 Freedom House: wolność mediów w Polsce na trójkę, lepiej jest w USA, Niemczech i Skandynawii
- 22:51 Dariusz Zatorski i Jarek Ziębiński z nagrodą KTR Hall of Fame 2019
- 22:53 Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Kurier Poranny” najbardziej w dół
- 22:54 „Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
- 22:55 Gremi Media nie wypłaci dywidendy, zysk na kapitał zapasowy
- 22:55 Barack i Michelle Obama wyprodukują podcasty dla Spotify
- 22:55 Sprite na Paradę Równości wprowadza puszki z tęczowym logo
- 22:56 Polski startup Infermedica pozyskał od inwestorów 14 milionów złotych
- 22:56 Prezydent Opola nie musi przepraszać TVP. Sąd oddalił pozew nadawcy
- 22:57 Krzysztof Piątek reklamuje Homebox w Play ze zniżką na drugi smartfon (wideo)
- 23:00 Sąd nakazał dwa sprostowania w TVP Info informacji o Bertoldzie Kittelu z TVN24
- 23:11 Katarzyna Bosacka szykuje swój kanał na YouTubie. „Miałam już pięć propozycji nowej pracy”
- 23:12 Lord Kruszwil usunął swój kanał po blokadzie przez YouTube. „Każdy wie, że to tylko żarty”
- 23:22 Wojciech Mann trafi przed Komisję Etyki Polskiego Radia za wypowiedź o premierze Morawieckim
- 23:55 Droższy cennik Play winduje kursy także Orange i Cyfrowego Polsatu. Czy to koniec wojny cenowej telekomów?