Archiwum z dnia 2019.10.01
- 02:25 Pożar w redakcji "Press", ruszyła zbiórka na pokrycie strat
- 02:29 Kanadyjski remake „Komisarza Rexa” w 13 Ulica
- 02:39 Nowy serial „Mustang: Duch wolności” w Puls 2. Tytułowa piosenka i teledysk w wykonaniu 4Dreamers (wideo)
- 09:55 Somfy innowacyjnie z myślą o Tobie i przyszłych pokoleniach
- 10:07 7 wyzwań przy zakupie okien - jak je pokonać?
- 10:44 Wyniki finansowe GK RAFAMET w I półroczu 2019 roku
- 12:59 #ibisStylesByUs - kreatywny wernisaż w Warszawie
- 14:16 Coca-Cola Energy gratis do dań na PizzaPortal.pl
- 14:42 Weronika Ukleja: z Zoom bsc do Echo Investment
- 14:56 DHL Parcel usprawnia procesy HR dla ponad 3000 pracowników
- 16:12 Tablet w nowej roli, czyli w czym tkwi jego potencjał?
- 16:36 Grundig podejmuje walkę z plastikiem i zanieczyszczeniem środowiska
- 17:04 Chwila, moment, 5 minut. Jak nauczyć malucha poczucia czasu?
- 19:26 Tailor Made PR ma nowego klienta z branży medycznej
- 19:58 Nanovo w gronie klientów Linkleaders
- 20:29 Fielmann chce być synonimem modnych okularów dla osób z własnym stylem (wideo)
- 20:49 AdWise Group klientem agencji Triple PR
- 21:32 AdWise Group stawia na Triple PR
- 22:07 Polacy jedzą słodycze impulsywnie i kilka razy w tygodniu
- 22:10 Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, RMF FM wyprzedziło Trójkę
- 22:16 Mariusz Pudzianowski i jego koń będą reklamować Betfan
- 22:16 Polskie Radio: 6 tys. różowych beretów promujących Trójkę do utylizacji
- 22:20 Sun & Fun Holidays z nowym logo
- 22:26 Połowa małych i średnich firm planuje sukcesję. Co trzecia - fuzję lub przejęcie
- 22:26 Zniżki na stacjach Circle K dla klientów Abax Poland
- 22:33 Spoty w konwencji komediowych scenek reklamują Fortunę Zakłady Bukmacherskie (wideo)
- 22:34 BBDO obroniło obsługę reklamową Imperial Tobacco
- 22:34 AMD udostępnia linię procesorów Ryzen Pro serii 3000
- 22:35 Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi
- 22:36 Forever 21 ogłasza bankructwo, zamknie wszystkie sklepy w Polsce
- 22:37 Nowe smaki Danonków bio wsparte kampanią
- 22:37 Marzena Szczuka: z Mimo.ooo do DDB Warszawa
- 22:38 „Przełomowa 13” reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)
- 22:39 Sommer, Kowalczyk, Bednarz dołączyli do "Dziennika Gazety Prawnej", Ziemowit Szczerek współpracownikiem
- 22:39 Ferrero wybrało Mindshare do globalnej obsługi mediowej
- 22:40 Start zdjęć do serialu Netflixa „Kierunek: Noc”, w obsadzie Ksawery Szlenkier
- 22:40 LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież
- 22:40 Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu
- 22:41 vod.pl wyprzedził Netflixa, VoD TVP i Chili.com mocno w górę
- 22:41 Młodzi nieufni wobec polityków PiS i piosenka „Na lepsze” w spocie Koalicji Obywatelskiej (wideo)
- 22:41 Visa i Revolut rozszerzają współpracę. Aplikacja wchodzi na 24 nowe rynki
- 22:42 Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach
- 22:42 No Fluff Jobs wchodzi na Węgry. Zwiększy obecność Ringier Axel Springer na lokalnym rynku ogłoszeń o pracę
- 22:42 Powstanie czwarty sezon serialu „Stranger Things” oraz inne nowe produkcje. Netflix podpisał wieloletnią umowę z braćmi Duffer
- 22:42 Aplikacja Play24 z trybem ciemnym
- 22:42 Prof. Elżbieta Mączyńska: Polska musi brać przykład ze Skandynawii, aby minimalizować skutki osłabienia gospodarczego
- 22:43 Janusz Rewiński w spocie PiS straszy Platformą Obywatelską i zachęca do głosowania (wideo)
- 22:43 Poduszka finansowa w Getin Banku pomoże przy niespodziewanych wydatkach (wideo)
- 22:43 Adam Nowak global loyalty leaderem w centrali IKEA Group w Szwecji
- 22:43 Sam Mendes odpowiada za film "1917". Premiera na święta
- 22:44 Od 1 października w Onecie cykl reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji"
- 22:44 Orange rozszerza program elektronicznej obsługi klientów. Zawieranie umów na tablecie w 600 salonach operatora
- 22:44 IKEA Retail w Polsce zwiększyła sprzedaż do 4,5 mld zł, zakupy online były większe o 68 proc.
- 22:45 Nowe wydanie specjalne „Polityki” „Salon” dotyczy ekologii
- 22:45 Smartfony ZTE wracają do Polski. Na start Axon 10 Pro, Blade V10 Vita i Blade A5 2019 (wideo)
- 22:46 Marcin Dobrock dyrektorem zarządzającym Mondelēz International na Polskę i Kraje Bałtyckie
- 22:46 Tadeusz Drozda radzi internautom w kampanii x-kom (wideo)
- 22:47 Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu
- 22:47 Michał Adamski po dwóch latach przechodzi z RMF FM do Radia ZET
- 22:48 Test rakiety Starship Elona Muska za pół roku. Ma zabrać ludzi na Marsa
- 22:48 Dyrektywa o „Prawie do naprawy” wchodzi w życie w Unii Europejskiej. Urządzenia AGD mają działać dłużej
- 22:49 Craig van Niekerk dyrektorem marketingu Wyborowa Pernod Ricard
- 22:49 Konfederacja wygrała proces z TVP: przeprosiny w „Wiadomościach” za pominięcie jej w sondażu
- 22:49 Ten Square Games reklamuje „Fishing Clash” w amerykańskie telewizji (wideo)
- 22:49 BBC pokaże serial "Wojna światów". Zobacz zwiastun
- 22:49 Apple: iOS i iPadOS z kolejnym uaktualnieniem. Jest też aktualizacja watchOS i iWork
- 22:52 528 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2
- 22:52 „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” śledzi w Dwójce 415 tys. widzów
- 22:53 Sportmaster Operations nowym właścicielem GO Sport Polska. Polską firmą pokieruje Janusz Gembarski, planowany rebranding
- 22:54 Właściciel pirackiego serwisu udostępniającego „Belfra” skazany na 8 miesięcy ograniczenia wolności
- 22:54 1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49
- 22:54 ATM Grupa z 116,8 mln zł wpływów i 15,5 mln zł zysku w I półroczu 2019 r.
- 23:00 „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem
- 23:03 Trzaskowski pozwie Ziemkiewicza za wpis: „Oddaj złodzieju dzieciom ich 500+”
- 23:05 468 tys. widzów nowego teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
- 23:11 „Taniec z Gwiazdami” ma o 740 tys. widzów więcej niż „World of Dance - Polska”. Polsat liderem rynku
- 23:25 Katarzyna „Novika” Nowicka i Bartek Winczewski rozstają się z Chillizet
- 23:40 Ruszyła nowa ramówka Superstacji, zmieniona oprawa i prowadzący. "Pierwszy polski telewizyjny tabloid"
- 23:42 Polsat i RMF FM najlepiej ocenianymi stacjami. Najwięcej zastrzeżeń do TVP
- 23:44 Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
- 23:45 Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią