Archiwum z dnia 2021.05.05
- 03:55 Rusza radio SuperNova. "Gramy po polsku"
- 08:58 Jak najlepiej oszczędzać wodę w domu?
- 09:15 Jakie ogólnoświatowe trendy mają swoje odbicie w branży stolarki otworowej wg. Fakro
- 13:14 KOŁO dla niepełnosprawnych
- 14:44 jumpthegap® – wystartowała kolejna edycja prestiżowego konkursu designu
- 16:26 IKEA kieruje nową komunikację do osób 50+
- 16:59 All Hands rozpoczyna obsługę marki Siren7
- 19:15 Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)
- 20:16 Lidl sprzedaje szybkie testy antygenowe na Covid-19 za 99 zł
- 21:22 Carrefour otwiera strefy z odzieżą ekologiczną
- 21:52 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. TOK FM awansowało na podium
- 22:00 Martyna Wojciechowska ambasadorką Triumph
- 22:30 Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago
- 22:31 Sofa jako idealny mebel dla teściowej w nowej reklamie salonów Agata (wideo)
- 22:35 Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"
- 22:37 Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza w Httpool Polska
- 22:39 Winiary promują nowość w ofercie - zupy warzywne (wideo)
- 22:40 InPost chce stawiać Paczkomaty na działkach kościelnych
- 22:41 Zmarł Włodzimierz Oleksiak, dziennikarz Polskiego Radia
- 22:41 IMS nie musi zwracać 3,22 mln zł pożyczek z tarczy kredytowej
- 22:41 Decathlon przedłuża umowę z MullenLowe MediaHub
- 22:42 Żywiec w reklamie Jasnego Lekkiego przekonuje "Nie ma lekko? Właśnie Ż jest"
- 22:42 Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl
- 22:43 Fortnite przebojem finansowym. 9 mld dolarów przychodów w 2 lata
- 22:43 „Zawsze blisko ludzi” w kampanii wizerunkowej Radia Gdańsk
- 22:43 Conan O'Brien w drugiej połowie roku w HBO Max
- 22:44 Netflix przeniesie na mały ekran grę "League of Legends"
- 22:44 Bolt będzie wypożyczał auta na minuty
- 22:44 Nałęczowianka w butelkach w połowie z plastiku z recyklingu
- 22:44 Mural, reklamy i udział w „Familiadzie” w kampanii KGHM na 60-lecie (wideo)
- 22:45 Wojciech Zaskórski nowym szefem Lenovo Polska, zastąpił Andrzeja Sowińskiego
- 22:45 W maju Biedronka znów rozdaje vouchery na zakupy
- 22:45 Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)
- 22:45 TikTok ma nowego CEO
- 22:46 Na liście ostrzeżeń przed fałszywymi stronami wyłudzającymi dane już 15 tys. adresów
- 22:46 Jakub Ceglarz przeszedł z Money.pl do Business Insider Polska
- 22:46 Wpływy grupy LPP podwoiły się, udział e-commerce 6 pkt proc. w górę
- 22:46 1/3 firm ma niesolidnych kontrahentów opóźniających płatności o ponad 60 dni
- 22:48 Konstanty Młynarczyk dołączył do zespołu dziennikarskiego WP Tech
- 22:48 Grupa CCC z zyskiem EBITDA. Wpływy wyższe niż przed epidemią, 62 proc. sprzedaży przez internet
- 22:49 TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych” hitami
- 22:49 Konsumenci potrzebują coraz więcej telewizyjnych źródeł
- 22:50 Amazon nie zapłacił ani centa podatku CIT w Europie mimo rekordowych przychodów
- 22:51 Youtuber z kanału „Okiem kosmetologa” przegrał proces ze Skin79
- 22:51 Dziesięć projektów z Polski nominowanych do SABRE Awards 2021
- 22:51 Twitter przejmuje platformę adblockową Scroll. Szykuje nową ofertę dla wydawców
- 22:51 Donald Trump uruchamia na swej stronie internetowej miejsce do publikowania postów
- 22:52 Z CD Projekt odchodzi reżyser „Wiedźmina 3” i „Cyberpunka 2077”, oddalono zarzuty mobbingu
- 22:53 1,55 mln widzów serialu „Komisarz Alex 15”. TVP1 wiceliderem
- 22:54 Gowork liderem. Linkedin z dużym wzrostem, w dół Pracuj i Indeed (TOP10 stron o pracy)
- 22:54 „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
- 22:54 Pogłoski o przejęciu czeskich platform e-commerce zdołowały kurs Allegro
- 22:55 Bank Gospodarstwa Krajowego do obsługi mediowej wybrał Carat, odrzucił ofertę Sigma Bis
- 22:56 Szef festiwalu "Niepokorni Niezłomni Wyklęci" prowadzącym „Klub Trójki”
- 22:57 Artur Orzech zapłacił karę TVP za niestawienie się w pracy
- 22:57 Zespół ludowy Jarzębina śpiewa w rytm "Coco Jambo" o makaronie Lubella (wideo)
- 23:00 Orlen wydał w ub.r. 307 mln zł na marketing, a 21 mln zł na public relations
- 23:15 Szymon Sławiński za Mirosława Rogalskiego wicedyrektorem radiowej Trójki
- 23:22 Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile’u
- 23:33 TVP1, TVN i Polsat liderami kwietnia, duży wzrost TVP2. „M jak miłość” i „Cud Życia” hitami
- 23:45 Radio 357 prześcignęło Radio Nowy Świat w miesięcznym finansowaniu
- 23:58 Plany Viaplay w Polsce: lokalne studio i własna redakcja. Zespół ma się składać z 40-60 osób