Archiwum z dnia 2023.04.18
- 02:01 23 domy produkcyjne w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych. Wybory nowego zarządu 21 kwietnia
- 09:13 Kuchnia marzeń
- 09:30 Showroom "The Laufen Space" w Mediolanie gości nową i bardzo eklektyczną wystawę "How dare you"
- 09:44 Produkty marki Hörmann w promocji
- 10:00 Kreatywna architektura z użyciem nowoczesnych portfenetrów
- 12:01 Warmia i Mazury walczą o poprawki w Programie ochrony powietrza
- 12:09 Wachlarz wrażeń – wyśmienite smaki w niezwykłej scenerii.
- 12:11 Wiosenne porządki w finansach
- 12:13 Grupa Eesti Energia z nowym zarządem
- 13:01 Ochroń swojego maluszka przed szkodliwym promieniowaniem UV
- 13:04 EDP wynosi biznes na orbitę Słońca
- 13:22 Vela Poland rozpoczyna emisję, chce pozyskać blisko 900 tys. zł. W planach ma wejście na kolejne rynki
- 13:35 Świadomość i energooszczędność, czyli ESG w IT
- 14:21 Active Mind Complex – nowość od Herbalife wspierająca pracę mózgu
- 14:46 Nowe rozwiązania dla inteligentnej produkcji na targach w Hanowerze
- 15:00 Nowe obudowy Rittal AX Ex z tworzywa sztucznego. Więcej niż ochrona przeciwwybuchowa
- 15:26 Wielkie badanie pracowników reklamy i marketingu przedłużone
- 17:06 Zapraszamy na wernisaż prac Wojciecha Cieśniewskiego „O Pięknie i Miłości”
- 18:41 „Perspektywy Medycyny” 2022: rozstrzygnięcie konkursu
- 18:41 „Perspektywy Medycyny” 2022: rozstrzygnięcie konkursu
- 18:41 „Perspektywy Medycyny” 2022: rozstrzygnięcie konkursu
- 20:33 180heartbeats + Jung v. Matt organizatorem wernisażu “Wildest moments”
- 20:38 Raport ESG Emitel – w trosce o równość i zrównoważony rozwój
- 21:12 Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony
- 21:18 CD Projekt będzie motywował menedżerów. W puli akcje za 550 mln zł
- 22:08 Z „Rzeczpospolitą” żegna się Mirosław Żukowski, będzie nowy szef działu sportowego
- 22:19 Śmietanka Łaciata w nowej kampanii "nieźle miesza w kuchni"
- 22:22 Sylwia Wojtkowska awansowała na event managera w Walk Events
- 22:27 Powstało Wiadomo*Studio, pierwszy projekt dla Dan Cake
- 22:27 Maciej Sowa marketing & PR managerem w Kuźni Treści
- 22:29 Serial „Idol” zadebiutuje latem w HBO Max. Znamy datę premiery i mamy zwiastun
- 22:31 Brad Pitt zachwala nowe ekspresy do kawy De'Longhi
- 22:31 Małgorzata Ziętkiewicz i Weronika Kostrzewa laureatkami nagrody wydawców katolickich Małego Feniksa
- 22:33 delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy
- 22:36 Izabela Świątkowska odpowiada za public relations w Tpay
- 22:38 Dorota Szelągowska twarzą katalogu Kuchnie Castorama
- 22:39 Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową
- 22:39 Nowy cykl „Jak to działa - Ekologia” w TVP Nauka, Radosław Brzózka gospodarzem
- 22:40 Robert Stopyra i Sylwia Montuori w polskim biurze Viaplay
- 22:40 Pągowski, Kasprzyk i Socha sprawdzają materace w reklamie Salonów Agata
- 22:41 Netflix nie dał rady z programem na żywo. Przeprasza fanów „Miłość jest ślepa”
- 22:41 Vetoquinol klientem Resolution
- 22:42 Koniec "trzódki" w TOK FM. Tomasz Lis dziękuje słuchaczom i radiu
- 22:43 Tylko 15 tys. zł kary za kłamstwo telewizji? „Naruszający będzie mógł wykalkulować”
- 22:43 Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na
- 22:43 Hanna Galewska jako senior digital media planner w Mido
- 22:44 Kanał Sportowy zarabia miliony. "Powinni zmienić nazwę na showbiznesowy"
- 22:44 Producent „Klanu” podwoił zysk. Negocjuje kolejną umowę z TVP
- 22:44 "Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie" w reklamach Answear
- 22:45 „100% zwrot kasy” - Carrefour w promocji daje bony za zakupy
- 22:45 1,62 mln zł zebrano w 30. edycji "Reklamy Dzieciom" w TVP
- 22:46 Kolejna edycja „Twoja twarz brzmi znajomo” jesienią w Polsacie
- 22:47 Canal+ zapowiada serial „Kiedy ślub?”. W rolach głównych Maria Dębska i Eryk Kulm Jr.
- 22:47 Były CEO Betfan szefem E-Toto
- 22:47 Zbigniew Ziobro zapowiada sztuczną inteligencję w sądownictwie. "Może przyspieszyć postępowania"
- 22:47 Koniec zdjęć do drugiego sezonu „I tak po prostu…” HBO
- 22:47 Butik erotyczny Netfliksa otwarty w Londynie
- 22:48 Agnieszka Derewońko dyrektor operacyjną agencji Polot, Kamila Olasek odpowiada za content
- 22:48 Studio gier stojące za Angry Birds ma nowego właściciela
- 22:48 "M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP
- 22:48 TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej
- 22:48 Ekspert: jesteśmy blisko szczytu inflacji bazowej
- 22:49 Ile sezonów „The Last of Us” planują twórcy serialu? Wieści z panelu NAB Show w Las Vegas
- 22:49 Chapter1 agencją kreatywno-konsultingową, chce się skupiać na strategiach
- 22:49 W serialu „Harry Potter” wytwórni Warner Bros. wystąpi zróżnicowana etnicznie obsada
- 22:49 Kanadyjski publiczny nadawca telewizyjny i radiowy zawiesza obecność na Twitterze
- 22:50 Karane przez UOKiK firmy mają zastrzeżenia dot. polityki medialnej urzędu
- 22:51 Globalne przychody z usług OTT TV przekroczą 235 mld dol.
- 22:51 Google idzie na starcie z ChatemGPT. Pracuje nad nową wyszukiwarką Magi
- 22:51 PiS traci w sondażu, zyskuje Konfederacja
- 22:53 Rekordowa transmisja meczu Ligi Mistrzów w serwisie streamingowym
- 22:53 Szef Axel Springer przeprosił za obraźliwe wypowiedzi o Niemcach Wschodnich
- 22:54 Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł
- 22:57 Andrzej Mikołajewski poza zarządem „Krytyki Politycznej”. Irena Grudzińska-Gross w radzie nadzorczej
- 22:58 Stacja TVP ABC kupiła serial od niemieckiej telewizji
- 22:58 Niepokojący raport o zdrowiu psychicznym dzieci i młodzieży. Internet nie pomaga
- 23:00 Związek zawodowy w Bauerze z kilkudziesięcioma członkami
- 23:22 Sztuczna inteligencja napisała artykuł w "Gazecie Wyborczej". „Nikt się nie zorientował, tekst był słaby”
- 23:26 Adrian Klarenbach wraca dziś na antenę TVP Info. Ale pozostaje w "TVP3 Info"
- 23:33 TVN i TVP miały uwagi do kampanii "Tak dla podpasek". Spot bez krwi menstruacyjnej