Archiwum z dnia 2025.04.16
- 00:02 Brand24 z kolejnym wzrostem przychodów. Nowi klienci płacą więcej
- 00:45 Ruch mniej warty dla Orlenu. W górę sprzedaż na stacjach
- 00:45 Nowa para prowadzących „Pytanie na śniadanie”. Wiadomo, kiedy zadebiutują
- 00:52 Kontrowersyjne forum internetowe zhakowane
- 01:05 Nowy kanał w ofercie satelitarnej i streamingowej Canal+
- 04:34 Jak reklamować firmę na eventach?
- 15:42 Odkryj ‘The Power to Move’ dzięki najnowszym rozwiązaniom technologii druku wielkoformatowego Canon na targach FESPA Global Print Expo 2025
- 15:47 Zespół jelita drażliwego – rosnący problem zdrowotny. Czy przeszczep mikrobioty jelitowej może zmienić życie pacjentów?
- 17:28 Influencerka Lil Masti ambasadorką marki InnoGIO
- 17:55 Wszystkie poziomy imprezy w nowej kampanii marki Garage
- 18:11 Shopify ogranicza rekrutację nowych pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
- 18:18 McCann Poland wśród najlepszych agencji na świecie
- 18:29 Rzecznicy województw łączą siły
- 19:14 Havas uruchamia Havas Market, na czele Ślusarska i Kwiatkowski
- 19:33 Maciej Musiał reklamuje piwo Żywiec
- 19:50 Robert Krosnowski z nową rolą w Kantarze
- 20:27 Wraca kontynuacja „Seksu w wielkim mieście”. Max ujawnił datę premiery trzeciego sezonu „I tak po prostu”
- 20:56 Multipleks naziemnej telewizji cyfrowej znowu z szerszym zasięgiem
- 21:25 „Sukces na bank” wraca na antenę TVP3. Kto zastąpi Rafała Patyrę?
- 21:29 Finał „MasterChef Nastolatki”. Ilu widzów miała druga edycja show TVN?
- 22:11 Wpisy ministry na Instagramie promowane przez resort. „Nie mam z tego żadnej prywatnej korzyści”
- 22:11 Van Pur i Karpackie kolejny rok z agencją Dziadek do Orzechów
- 22:16 Dentsu Polska będzie redukować ślad węglowy
- 22:20 Hearts&Science i Gutenberg z kampanią influencerską dla marki Ricola
- 22:21 IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów
- 22:27 PKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową
- 22:30 Allianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”
- 22:31 Finał Eurowizji z najdroższymi reklamami w Telewizji Polskiej
- 22:40 Producent „Frostpunka” ze stratą mimo dużej premiery. Przesądziła nieudana gra
- 22:40 GoldenSubmarine pracuje dla marki BIC
- 22:40 Magda Gessler, Szymon Marciniak i Mikołaj Roznerski w kampanii Fundacji PZU o dezinformacji
- 22:43 Akcje Allegro sprzedane za ponad miliard
- 22:45 Partia Hołowni chce ograniczyć smartfony w szkołach
- 22:46 Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS
- 22:48 Rusza akcja „Szacunek do Samego Końca” w polskiej piłce ręcznej
- 22:55 Europejska kampania Twixa zachęca do przesyłania AI-owych głosówek na Whatsappie. Marka sięga po młodszego klienta
- 22:56 Kolejny pozew zbiorowy przeciwko Google
- 23:03 Będzie nowa edycja Virtual Vibes. Partnerem wydarzenia Bank Millennium
- 23:10 KER: reklama piwa Žatecký błędnie sugeruje, że jest czeskie
- 23:25 „Przekrój” świętuje 80. urodziny
- 23:30 Koncert TVP na "Tysiąclecie Korony Polskiej”
- 23:33 Tomasz Piątek dołącza do Gońca. Nowy program o polityce
- 23:35 Rekordowe wyniki Republiki w dniu kolejnej debaty prezydenckiej
- 23:40 Polska Press donosi do prokuratury na poprzedni zarząd. Odmówili publikacji reklam wyborczych opozycji
- 23:45 Fala przejść z Radia ZET do Polskiego Radia. „Odchodzą najlepsi”
- 23:50 Ringier Axel Springer rusza z nową usługą reklamową. W ofercie 130 e-sklepów
- 23:52 Kanały konkurentów w TVP VOD? Telewizja Polska odpowiada Maciejowi Świrskiemu
- 23:55 Dlaczego Radio Wnet zyskuje? „Jesteśmy jak Republika”