Arctic zmienia logo i butelkę

Hoop Polska odświeżyła identyfikację wizualną marki Arctic. Wodajest również dostępna w zmienionej butelce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmiana identyfikacja wizualnej marki Arctic obejmuje odświeżonelogo, które oparto na wizerunku kryształu, oraz etykietę wariantusmakowego, na której znalazły się motywy roślinne i owocowe. Wodatej marki jest również dostępna w nowych butelkach o okrągłymkształcie i zmienionej kolorystyce, z których te półlitrowe z wodąniegazowaną mają zamknięcie typu "sport cap".

- Przez te zmiany chcemy podkreślić jeszcze bardziej dynamicznyi kobiecy charakter naszej marki - uzasadnia Berenika Dumas, brandmanager Hoop Polska. - Naszą grupą docelową są bowiem młodeniezależne kobiety z dużych miast, żyjące po swojemu i ciągleposzukujące nowej drogi do szczęścia - dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"