ARIP z Bankiem Pocztowym

Agencja reklamowa Arip przygotowała drugą, wiosenną odsłonę telewizyjnej kampanii reklamowej dla Banku Pocztowego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest kontynuacja budowy wizerunku Banku Pocztowego poprzez przedstawienie jego nowej oferty kredytowej. W efekcie powstał 30-sekundowy spot telewizyjny pod tytułem „Wszystko, czego Ci potrzeba”.

Zadaniem drugiej odsłony kampanii jest przedstawienie nowej oferty kredytowej Banku Pocztowego oraz utrwalenie jego wizerunku instytucji przyjaznej i bliskiej potrzebom swoich klientów, nie tylko tym z grubymi portfelami. Po raz kolejny główną rolę w spocie zagrał znany  aktor oraz komik, Piotr Pręgowski, któy firmuje swoją osobą również reklamy radiowe, prasowe oraz towarzyszącą im kampanię BTL, na którą składają się ulotki, mailing i plakaty.

Agencja ARIP odpowiada za strategię, kreację, produkcję i obsługę kampanii „Wszystko, czego Ci potrzeba”. Kampania będzie obecna do końca kwietnia w I i II programie TVP, w I programie Polskiego Radia oraz w prasie poradnikowej i w przewodnikach telewizyjnych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"