SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,1 mln widzów „Niani w wielkim mieście”. 20,12 mln zł z reklam

Nowy serial „Niania w wielkim mieście” gromadził średnio 1,12 mln osób, o 190 tys. widzów więcej niż produkcja „Powiedz tak!” emitowana w tym paśmie rok temu. Tytuł dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 20,12 mln zł.

Article

Średnia oglądalność „Niani w wielkim mieście” wyniosła 1,12 mln widzów. Przełożyło się to na 9,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w Polsacie we wtorki o godz. 21.35, w okresie od 7 marca do 23 maja br.

Zdecydowanie najwięcej widzów miał pierwszy odcinek, który śledziło 1,73 mln osób.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie wiosną ub.r., obyczajowy serial „Powiedz tak!” śledziło o 190 tys. widzów mniej - było to 934 tys. osób, a jego udział w rynku wynosił 7,64 proc. w 4+ i 9,45 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Niani w wielkim mieście” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział ukształtował się na poziomie 14,11 proc. Drugi był TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 10,82 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „CSI: Las Vegas” i „El Príncipe - dzielnica zła”; 5,14 proc).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 20,12 mln zł. Dla porównania, serial „Powiedz tak!” z reklam przyniósł 16,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polsat jeszcze nie podjęła decyzji o kontynuacji „Niani w wielkim mieście”.

Główną bohaterką obyczajowej produkcji „Niania w wielkim mieście” jest Dana (w tej roli Magdalena Lamparska) - młoda kobieta po studiach, która chce realizować się jako psycholog, jednak nie może ona znaleźć pracy w swoim zawodzie. Los rzuca ją jednak do ekskluzywnej agencji „Nianie na zawołanie”, gdzie bohaterka zatrudnia się jako niania do wynajęcia w agencji opiekunek do dzieci.

W obsadzie pojawiają się także m.in. Kamila Baar-Kochańska, Przemysław Sadowski, Stefan Pawłowski, Mateusz Rzeźniczak, Anna Dereszowska, Dorota Chotecka, Paweł Wawrzecki, Marta Chyczewska, Katarzyna Cynke, Dagmara Bąk, Aleksandra Grzelak i Paweł Orleański.

Producentem serialu było Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów „Niani w wielkim mieście”. 20,12 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Kolejna serialowa klapa Polsatu.
23 13
odpowiedź
User
Mateusz
czy kiedyś skończy się era na seriale o niczym, dla niewykształconych bezrobotnych mam?
23 13
odpowiedź
User
programator
Seks niani w wielkim mieście, to dopiero byłby HIT!
10 13
odpowiedź
User
AVE
A mnie się podobał
14 13
odpowiedź
User
M
Mi się bardzo serial podobał, lekki z humorem, życiowy, nie nachalny jak plastikowe produkcje TVNu. Szkoda, jeśli zrezygnowaliby z dalszego kręcenia. Prawda jest taka, że jak tak każdy serial będą zdejmować po sezonie, to nigdy nie zdobędą oglądalności.. przecież do serialu trzeba się też przekonać. Podobnie było rok temu z Powiedz Tak czy ze Skazanymi.
Przyjaciółki, gdyby nie dostały kilku szans, też już by dawno poleciały za oglądalność, a tu masz, hit Polsatu. Dajcie na wstrzymanie Polsacie, bo nigdy nie powtórzysz tego sukcesu.
Bo coś na miarę Fale Zbrodni, Waszego najlepszego serialu w historii, to szkoda Wam pieniędzy co? Zbyt ambitne.. Kiedy telewizja zrozumie, że sama sobie ogłupiła widzów, a malejąca oglądalność to Ci, co tej wylewającej się głupoty, taniości i plastiku z ekranu po prostu mieli dosyć?
17 15
odpowiedź