SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,3 mln widzów Wielkiego meczu 2017. TVN liderem rynku

Transmisję z Wielkiego meczu 2017 na antenie TVN oglądało średnio 1,3 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego. Cały dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”.

Charytatywny mecz piłki nożnej odbył się w niedzielę, 3 września br. na stadionie miejskim Legii Warszawa. W organizowanym przez Fundację TVN meczu zmierzyły się drużyny TVN oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Średnia widownia transmisji tego spotkania w TVN wyniosła 1,3 mln osób, co przełożyło się na 11,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.

TVN w czasie emisji meczu, czyli w paśmie między godz. 15.50, a 17.46 miał 11,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, co dało mu pozycję lidera oglądalności. Drugie miejsce o tej porze zajęła TVP1 (8,12 proc. udziału). Trzecia była TVP2 (7,21 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (7,03 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był najchętniej oglądaną stacją (11,95 proc.). W tym ujęciu drugi był Polsat (11,71 proc.), trzecia - Dwójka (7,70 proc.), a czwarta - Jedynka (4,01 proc.).

Dla porównania, średnia widownia emitowanego dwa lata temu meczu TVP vs. TVN na antenie Telewizji TVN oglądało 872 tys. osób. Oznacza to, że Wielki mecz 2017 zyskał 430 tys. widzów.

Spotkanie sprzed dwóch lat relacjonowała również Jedynka, w której śledziło je 1,24 mln osób.

Tym razem bramki dla TVN strzelili Robert Stockinger, Cezary Kucharski i Mariusz Przybylski. Natomiast strzelcami drużyny WOŚP zostali Dariusz Dudek, Jan Szczęsny i Wojciech Mazolewski.

Cały dochód ze sprzedaży biletów na Wielki Mecz oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”, a dokładniej na zakup wielofunkcyjnej karetki dla Izby Przyjęć.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,3 mln widzów Wielkiego meczu 2017. TVN liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lam
To chyba jedyne miejsce, gdzie podano strzelców bramek. Brawo!
odpowiedź
User
ertyuio
Mogli by pokazywać Ligę Mistrzów a nie wtedy by mieli wieksza ogladalność
odpowiedź
User
o
a ile tzw gwiazdy wpłacily własnych pieniędzy na ta karetke ? Ile kosztuje utrzymanie fundacji ? ile kosztuje ta tania propaganda i lans amatorów
odpowiedź