SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 polskich nagród w Golden Drum: DDB z Grand Prix i 3 złotami za reklamę McDonald’s

Na festiwalu Golden Drum w Portorożu polskie firmy zdobyły 17 nagród: 10 w kategorii Single Channels i 7 w kategorii Multi Channels. Grand Prix za projekt „Rozkład jazdy” dla McDonald’s otrzymała DDB Warszawa.

„Rozkład jazdy” w podkategorii direct marketingowej kategorii Multi Channels (obejmującej kampanie zrealizowane w kilku kanałach komunikacji) zdobył nie tylko Grand Prix, lecz również Złoty Bęben. Dodatkowo projektowi przyznano dwa Złote Bębny w dwóch podkategoriach Single Channels (obejmującej kampanie zrealizowane w jednym kanale komunikacji): outdoorowej oraz nowych i innowacyjnych kampanii. Głównie dzięki tym wyróżnieniom DDB Warszawa znalazła się w piątce najbardziej nagrodzonych agencji w Golden Drum.

Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu „Rozkład jazdy” został nagrodzony dwoma Srebrnymi Lwami na festiwalu Cannes Lions (przeczytaj o tym więcej), a także złotem i srebrem w konkursie KTR (więcej na ten temat).

W innych podkategoriach Multi Channels trzy Srebrne Bębny zdobyła Young & Rubicam, a dwa - Hypermedia Isobar. Young & Rubicam została wyróżniona w kategorii cyfrowej za kampanię dla Empiku zachęcającą do czytania książek, w kategorrii PR za projekt „Doping TV”, a w kategorii eventowej za kamapanię „Gun Shot” dla Amnesty International. Hypermedia Isobar obie nagrody - w podkategoriach eventowej i kampanii innowacyjnych - otrzymała za projekt „Usłysz dźwięk” przygotowany dla Polskiego Radia.

Z kolei w kategorii Single Channels cztery Srebrne Bębny zdobyła Leo Burnett Warszawa: w podkategorii designowej za „Kalendarz współczucia” dla Amnesty International, w podkategorii nowych i innowacyjnych - za projekt „Captcha” dla Amnesty International oraz dwie nagrody - w podkategoriach cyfrowej i mobilnej - za kampanię „Jeep in” dla marki Jeep.

DDB Warszawa otrzymała też Złoty Bęben w podkategorii radiowej za reklamę „Budzik” McDonald’s. Havas Worldwide (do niedawna funkcjonująca pod nazwą Euro RSCG Warsaw) dostała dwa Srebrne Bębny - w podkategoriach outdoorowej oraz nowych i innowacyjnych kampanii - za reklamę „Bluzeczka” płynu do prania Woolite z portfolio Reckitt Benckiser. Natomiast Srebrny Bęben w podkategorii designowej zdobyła Grey Worldwide Warszawa za „Zestaw dla dorosłych” dla marki Taboo.

Ponadto Małgorzata Pietralik z Scholz & Friends zajęła drugie miejscie, a Małgorzata Nierodzińska z Leo Burnett trzecią lokatę w dodatkowym konkursie Piran Portorose Poster Award.

Ogółem najwięcej nagród w tegorocznym Golden Drum zdobyła rosyjska agencja Look at Media, która otrzymała za to Złotą Różę. Natomiast siecią reklamową roku została Leo Burnett.

Dołącz do dyskusji: 17 polskich nagród w Golden Drum: DDB z Grand Prix i 3 złotami za reklamę McDonald’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl