180heartbeats + Jung v Matt będzie reklamować Red Bull Mobile

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki telekomunikacyjnej Red Bull Mobile, należącej do koncernu Red Bull.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiadać za social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull Mobile.

O wyborze oferty 180heartbeats + Jung v Matt zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull Mobile.

- Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas - mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt.

Ostatnie działania duże reklamowe Red Bull Mobile realizowano wiosną 2019 roku. Kampanię pod hasłem #TakBardzoMobajl przygotowała agencja Plej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem