28 listopada zostanie wyemitowany 2000. odcinek „Dzień Dobry TVN”

28 listopada 2013 roku wyemitowany zostanie 2000. odcinek śniadaniowego magazynu „Dzień Dobry TVN”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Dzień Dobry TVN” zadebiutowało we wrześniu 2005 roku. Przez pierwsze dwa lata program emitowany był wyłącznie w weekendy. We wrześniu 2007 roku liczba wydań została zwiększona do siedmiu w tygodniu. Przez 8 lat emisji programu zaszło w nim wiele zmian - programowych, scenograficznych i personalnych.

- „Program jest żywy. Mimo, że ma już 8 lat trzyma formę i czuje się doskonale. Oczywiście, zmienia się, ale całe szczęście - na korzyść. Nasza ekipa pracuje 7 dni w tygodniu - bez przerwy. Jesteśmy dumni z każdego programu, który produkujemy. Wkładamy w naszą pracę mnóstwo energii i serca, aby nasi Widzowie zaczynali poranek pozytywnie” - mówi Ewa Baj, producentka wydań codziennych.

28 listopada br. redakcja „Dzień Dobry TVN” będzie świętowała jubileusz emisji 2000. odcinka magazynu. Z tej okazji widzowie będą mogli wraz z prowadzącymi przypomnieć sobie początki programu.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 września do 6 listopada br. średnia widownia „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o godz. 8.00, wyniosła 482 tys. osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"