4F ubierze graczy PKO BP Ekstraklasa Games

Należąca do OTCF marka 4F została partnerem technicznym rozgrywek PKO BP Ekstraklasa Games, w których najlepsi gracze w Polsce rywalizują o miano oficjalnego Mistrza Polski w grze EA SPORTS FC 24.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4F ubierze graczy PKO BP Ekstraklasa Games

4F jest obecne w piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasie od dwóch sezonów, a w trwającym jest partnerem technicznym trzech klubów: Piasta Gliwice, Korony Kielce i PGE FKS Stali Mielec. W sezonie 2022/23 w strojach 4F aktualny piłkarski mistrz Polski, Raków Częstochowa, sięgnął po swój pierwszy tytuł w historii.

4F w e-sporcie

Marka realizowała w przeszłości projekty e-gamingowe, m.in. w 2019 roku dostarczając kolekcję dla Narodowej Drużyny Esportu, rywalizującej w grze z serii FIFA. Teraz 4F inauguruje swoje partnerstwo z największymi polskimi rozgrywkami na wirtualnych boiskach, w których od 6 lutego mierzyć się będą reprezentanci wszystkich 18 klubów ligi.

 – Współpraca z PKO BP Ekstraklasa Games pozwoli nam rozwinąć się w segmencie e-sportu i dotrzeć z naszą ofertą do nowych grup odbiorców. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze turnieje PRO i wirtualne spotkania z najlepszymi graczami w Polsce – mówi Michał Czechowicz, dyrektor marketingu sportowego i teamwearu 4F.

PKO BP Ekstraklasa Games, czyli oficjalne Mistrzostwa Polski w grze EA SPORTS FC 24, są częścią światowego ekosystemu EA SPORTS FC PRO. W ramach szóstej edycji jesienią odbyła się już faza OPEN przeznaczona dla graczy chcących rozpocząć swoją przygodę z profesjonalnym e-sportem. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu