SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'5 gwiazdek w testach niezawodności'

Ruszył pierwszy, jesienny etap kampanii wizerunkowo-produktowej marki Zelmer producenta drobnego sprzętu AGD i odkurzaczy.

"Zaproponowana przez nas strategia komunikacji, w odróżnieniu od konkurencji, nie skupia się na funkcjonalności sprzętów, ale zbudowana jest w oparciu o jeden z głównych insighit'ów konsumenckich w kategorii małego AGD - potrzebę kupna niezawodnych urządzeń, które nawet podczas najbardziej intensywnej eksploatacji będą działać długo i bezawaryjnie" - mówi Agata Kusińska, Strategic Planner i Account Director w Red8 Communications Group, Agencji odpowiedzialnej za kampanię.

Agencja Red8 przeprowadziła własne badania jakościowe i postanowiła oprzeć na nich swoją strategię.

      

 "Zelmer od lat postrzegany był właśnie jako sprzęt niezawodny, pamiętany jeszcze z domu rodziców, gdzie nie rzadko był jedynym sprzętem w gospodarstwie domowym. Niezawodność nie wykorzystywana dotychczas przez konkurencję, pomogła nam również w wyraźnym odróżnieniu się od innych producentów małego AGD" - dodaje Wojciech Widuch, Koordynator ds. Marketingu firmy Zelmer.

    

W dwóch charakterystycznych filmach poświeconych odkurzaczowi i mikserowi pracownicy laboratorium badawczego Zelmera poddają urządzenia wyczerpującym testom, do złudzenia przypominającym sposób użytkowania tych sprzętów na co dzień w domu. Poprzez zderzenie powtórzeń czynności i pełnego powagi zaangażowania badających, spoty nabierają lekkiego i zabawnego, a momentami komediowego charakteru, który w naturalny sposób buduje emocjonalną więź z marką (bliską i przyjacielską).

Kampania autorstwa Red8 i domu mediowego Starlink wykorzystuje podstawowe kanały komunikacji: telewizja, prasa, POS. Prowadzona jest w okresie poprzedzającym szczyt zakupów gospodarstwa domowego, zaczynający się po wakacjach i osiągający apogeum na przełomie listopada i grudnia. Kampanii TV towarzyszy także kampania prasowa, która uzupełnia komunikat wizerunkowy.

 "W ramach zaproponowanej strategii komunikacji stworzyliśmy również nowy claim marki:  Zelmer -Niezawodnie, oraz hasła kampanii telewizyjnej "Zelmer 5 gwiazdek w testach niezawodności" i prasowej "Czepiamy się drobiazgów" - mówi Maciej Marasek, Creative Director Agencji Red8.

W pierwszym, jesiennym etapie skoncentrowano się głównie na budowie spójnego wizerunku marki, w kontekście dwóch głównych strategicznych kategorii (odkurzacze i sprzęt kuchenny). W następnych etapach ciężar komunikacji zostanie przesunięty z wizerunku na prezentację nowych kategorii produktowych, w sposób oczekiwany zarówno przez dotychczasową grupę konsumentów jak i nową, bardziej aspiracyjną. "Red8 Communications Group przygotowuje i wdraża kompleksowe strategie dla danej marki, analizując efektywność poszczególnych narzędzi komunikacji z punktu widzenia długofalowego zysku Klienta. Celem jest oferowanie takich rozwiązań, które nie tylko dobrze zareklamują Klienta, ale przede wszystkim polepszą sytuację rynkową jego produktów. Mamy nadzieję, że nasza kampania pozwoli budować Zelmerowi pozycję lidera małego sprzętu AGD, niezawodnego partnera, któremu konsumenci przyznają 5 gwiazdek... w testach niezawodności." - dodaje Jarosław Król, Dyrektor Zarządzający Red8.

Dołącz do dyskusji: '5 gwiazdek w testach niezawodności'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl