70 proc. Polaków jest nie chce zmieniać numeru komórki i operatora

70 proc. Polaków korzystających z telefonów komórkowych deklaruje przywiązanie do swojego numeru i operatora – wynika z badania MPG. Natomiast dla 30 proc. klientów najważniejsza jest cena.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla 70 proc. Polaków korzystających z telefonów komórkowych najbardziej liczy się stabilność, dlaczego niechętnie zmieniają numery i operatorów. Jednocześnie zwracają oni dużą uwagę na oferty firm mobilnych, z których korzystają ich znajomi lub krewni, za to o wiele mniejsze znaczenie przywiązują do komunikacji w mediach.

Z kolei 30 proc. klientów usług mobilnych w Polsce największą wagę przywiązują do aspektów ekonomicznych poszczególnych ofert. Nie boją się oni zmian i nie są przywiązani do swoich numerów. Sami szukają w mediach lepszych ofert i poświęcają dużo czasu na ich porównywanie.

W opinii przedstawicieli domu mediowego MPG, który przeprowadził to badanie, dzisiejszy model komunikacji operatorów komórkowych ma sens tylko dla tej drugiej, mniejszej grupy klientów. Jednocześnie osoby przywiązane do swoich numerów telefonów i operatorów stanowią z oczywistych względów target  bardzo trudny do pozyskania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer