SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

824 tys. widzów reaktywowanego docu-soap „Zdrady”, Polsat stacją trzeciego wyboru

Jedenasty sezon „Zdrad” gromadzi średnio 824 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Paradokumentalny serial „Zdrady 11” nadawany jest w Polsacie w czwartki o godz. 22.10, począwszy od 5 marca br. Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowego projektu wyniosła 824 tys. widzów, co przełożyło się na 7,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 26 marca - śledziło go 860 tys. osób.

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn Śledczy Anity Gargas”, co daje jej 12,25 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Kuchenne rewolucje” i filmy; 9,52 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 2,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest drugi.

W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw Damian Petrow (w tej roli Damian Rabstajn), a pomocy udziela psycholog. Cykl oparty jest na amerykańskiej produkcji „Cheaters” na licencji KR Production.

Serial na antenie Polsatu zadebiutował 28 lutego 2013 roku. Emitowano go w każdej wiosennej i jesiennej ramówce do 23 listopada 2017 roku. Pokazano w sumie dziesięć sezonów, z czego sześć pierwszych oglądać można było w czwartki o godz. 20.05, a od siódmego produkcja emitowana była około 22.05.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 824 tys. widzów reaktywowanego docu-soap „Zdrady”, Polsat stacją trzeciego wyboru

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
To jest ta misja telewizji komercyjnej. Kretyństwo podniesione do kwadratu...
Ale że to tv komercyjna pokazuje, to żadnej krytyki oczywiście nie będzie...
odpowiedź
User
Pdk
Robią to za swoje pieniądze a nie za moje, jak TVP wiele głupot.
odpowiedź
User
BardzoCiekawyNick
W komercyjnej lepsze wyniki od wielkiego show pt. "The Four. Bitwa o sławę". Nieźle.
odpowiedź