SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Adoptuj pszczołę” trzeci raz w kampanii Greenpeace Polska (wideo)

Rusza 3. edycja akcji edycję akcji społecznej Greenpeace Polska pod hasłem „Adoptuj pszczołę”, w której poprzez wirtualne adoptowanie pszczół można wesprzeć badania nad nimi. Przy akcji organizacja współpracuje z portalem Gazeta.pl, firmami Mashup Media i Steinke Communications oraz Małgorzatą Goczewską i Moniką Siemińską.

W ramach kampanii można na stronie Adoptujpszczole.pl i wirtualnie adoptować dowolną liczbę pszczół. Celem jest crowdfundingowe wsparcie realizacji Wielkiego Spisu Zapylaczy, czyli nowatorskich badań nad pszczołami i dzikimi zapylaczami, prowadzonych we współpracy m.in. z Uniwersytetem Warszawskim.

- Wielki Spis Zapylaczy to projekt badawczy wykorzystujący mechanizmy nauki obywatelskiej. Każdy uczestnik akcji będzie mógł dołączyć do zespołu naukowego i wspólnie z naukowcami badać pszczoły. Dzięki Wielkiemu Spisowi możliwe będzie sprawdzenie liczebności i występowania różnych gatunków pszczół, a także zbadanie, jaki jest ich stan. Badania pozwolą określić, co im szczególnie szkodzi i jakie warunki są dla nich najbardziej odpowiednie, by mogły bezpiecznie żyć i pracować - opisuje Katarzyna Jagiełło, koordynatorka akcji „Adoptuj pszczołę” w Greenpeace Polska.

 

Stronę Adoptujpszczole.pl przygotowały Małgorzata Goczewska z Lemondays (projekt graficzny) i agencja Mashup Media (rozwiązania IT), natomiast animacje dotyczące akcji stworzyła Monika Siemińska. Partnerem projektu jest portal Gazeta.pl, a działania public relations realizuje agencja Steinke Communications.

Dołącz do dyskusji: „Adoptuj pszczołę” trzeci raz w kampanii Greenpeace Polska (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl