Afekt dla Danone

Agencja reklamowa Afekt prowadzi w terminie lutową akcję degustacyjną dla produktu Danviva marki Danone

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa AFEKT prowadzi  w terminie 04.02 - 27.02 b.r. akcję degustacyjną dla produktu Danviva marki Danone. Trwająca dwa miesiące akcja obejmie swoim zasięgiem 157 hipermarketów (Auchan, Carrefour, Leclerc, Real, Hypernova, Tesco, Geant, Champion) i wybrane sklepy na terenie całej Polski. W każdym punkcie degustacja będzie trwać przez 2 kolejne weekendy i ma za zadanie zapoznanie z nowym smakiem Danvivy – JABŁKOWYM.

Celem akcji jest dostarczenie informacji na temat specyfiki produktu, umocnienie pozycji na rynku oraz wzrost sprzedaży.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem