SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja ARRS Effectica w światowej sieci ComVort

ARRS Effectica została zaproszona do elitarnego stowarzyszenia ComVort z siedzibą w Barcelonie

ComVort to międzynarodowa organizacja niezależnych agencji komunikacji marketingowej. W ciągu piętnastu lat działalności do ComVort przystąpiło ponad 40 niezależnych agencji z całego świata. W efekcie stowarzyszenie to jest numerem jeden w Europie i piątym na świecie pod względem ilości zrzeszanych agencji reklamowych, co daje w sumie 1400 klientów obsługiwanych wewnątrz sieci.

Filozofią ComVort jest działanie oparte na gruntownym rozumieniu lokalnych rynków i zwyczajów, tak by efektywnie osiągać zamierzone cele. Założeniem ComVort jest stowarzyszanie agencji z całego świata, które dzięki profesjonalizmowi, niezależności oraz skuteczności są w stanie tworzyć strategie zarówno na płaszczyźnie lokalnej jak i międzynarodowej, będąc pod względem jakości jak i ceny oferowanych usług konkurencją dla agencji sieciowych. Firmy stowarzyszone w ComVort są prowadzone przez ich właścicieli, co daje klientom pewność, że ich indywidualne potrzeby zostaną szybko i właściwie rozpoznane i w konsekwencji zaspokojone.

Zaproszenie ARRS Effectica do grupy ComVort jest świadectwem znaczenia, jaką firma odgrywa na polskim rynku reklamy  i oceną jej dotychczasowych działań.
ARRS Effectica od lat należy do czołówki niezależnych  agencji full service,  pracuje m.in dla takich klientów jak: Hewlett-Packard Polska, ECE Projektmanagement Polska: ( Galeria Dominikańska, Galeria Łódzka), Rettig - Heating: Purmo, LUKAS S.A., Grupa Górażdże (HeidelbergCement Group), Amrest: KFC, Pizza Hut, Rőben - Ceramika Budowlana, Work Service.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja ARRS Effectica w światowej sieci ComVort

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl