SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Wasiak na czele sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Marzena Zabielska

Agnieszka Wasiak awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka. Dotychczasowa szefowa tego obszaru, Marzena Zabielska, z końcem roku odchodzi z WP.

Agnieszka Wasiak i Monika GłowackaAgnieszka Wasiak i Monika Głowacka

Na nowych stanowiskach Agnieszka Wasiak i Monika Głowacka będą odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych

i agencji reklamowych. Będą również nadzorować pracę zespołów sprzedażowych w tym departamencie oraz koordynować tworzenie nowych produktów i akcji specjalnych.

- Wyniki osiągane przez nasze zespoły, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy digital WP odgrywa pierwszoplanową rolę. Dziękuję Marzenie Zabielskiej za wieloletnie zarządzanie Departamentem Sprzedaży Agencyjnej. Jestem też przekonany, że bogate doświadczenie Agnieszki Wasiak i Moniki Głowackiej pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować partnerskie relacje z naszymi kluczowymi klientami - mówi Przemysław Mańkowski, VP sales Wirtualnej Polski Media.

Wasiak w WP od 2010 roku

Agnieszka Wasiak do Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączyła w 2010 roku jako account executive. W 2014 roku objęła stanowisko account managera w departamencie klientów agencyjnych. Po kolejnych awansach została kierownikiem agencyjnym. W swojej karierze zawodowej związana była też z Presspublicą, domem produkcyjnym Ready Made i agencją Sales Engine. Jest absolwentką zarządzania Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Monika Głowacka z Wirtualną Polską jest związana od 2008 roku. W 2014 roku awansowała na stanowisko kierownika jednego z zespołów sprzedażowych. W latach 2012-2013 współtworzyła aktualizację dobrych praktyk z zakresu email marketingu jako członek grupy roboczej IAB Polska. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy.

W październiku, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło 22,34 mln użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 2 godziny, 32 minuty i 17 sekund. Sama Wp.pl miała 17,9 mln użytkowników, którzy przebywali na niej średnio 1 godzinę, 55 minut i 34 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wasiak na czele sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Marzena Zabielska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GK
jestem dumna jak paw! 🤣
odpowiedź
User
gość
Brawo dziewczyny! Świetny wybór
odpowiedź
User
PK
Ciężką pracą ludzie się bogacą. Ale w korpo niestety tak to nie działa...
odpowiedź