SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego

Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, odpowiada za kampanię promocyjną tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy.

Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego została ustanowiona przez Radę Miasta Stołecznego Warszawy w 2010 roku. Jest formą wyróżnienia i promocji najwartościowszych książek reporterskich, które podejmują ważne problemy współczesności, zmuszają do refleksji, pogłębiają wiedzę o świecie innych kultur. Jej celem jest uhonorowanie mieszkającego przez ponad 60 lat w Warszawie Ryszarda Kapuścińskiego, wybitnego reportera, dziennikarza, publicysty i poety, najczęściej - obok Stanisława Lema - tłumaczonego polskiego autora.

Władze Warszawy do kampanii promocyjnej wybrały już po raz kolejny Agorę z racji tego, że jest wydawcą „Gazety Stołecznej” - dziennika, który ich zdaniem ze względu na największy nakład wśród stołecznej konkurencji, ma najlepszy dostęp do czytelników, a tym samym daje największą szansę właściwego wsparcia promocyjnego Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego.

Ponadto wdowa po pisarzu, w odpowiedzi na list intencyjny prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz zawierający prośbę o wyrażenie zgody na użycie w nazwie Nagrody imienia i nazwiska Ryszarda Kapuścińskiego, wyraziła zgodę pod warunkiem, iż partnerem w organizacji nagrody będzie właśnie Agora, z którą pisarz był związany aż do śmierci.
Wartość kontraktu opiewa na kwotę 160 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Skandal.
odpowiedź