SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Aktorzy "Sex Education" próbują po polsku wymówić potoczne określenia na seks

W ramach promocji serialu "Sex Education", Netflix przygotował na polski rynek reklamę, w której występują aktorzy z produkcji. W krótkim filmiku pobierają lekcję potocznej polszczyzny, odnoszącej się do sfery seksualności.

Article

„Sex Education” to brytyjski komediodramat o dojrzewaniu, który zadebiutował na Netfliksie 11 stycznia br. Opowiada o erotycznych i romantycznych doświadczeniach oraz przyjaźni i życiu współczesnych nastolatków. W jednej z głównych ról występuje Gillian Anderson ("Z Archiwum X"), która gra matkę 16-letniego Otisa, nieskrępowaną seks-terapeutkę.

W serialu występują: Ncuti Gatwa, Emma Mackey, Kedar Williams-Stirling, Aimee-Lou Wood i Connor Swindells.

Potoczna polszczyzna w wykonaniu aktorów „Sex Education”

W ramach promocji tytułu, w mediach społecznościowych Netflix udostępnił krótki film, na którym młodzi aktorzy z „Sex Education” biorą nietypową lekcję polskiego.

Próbują wymówić potoczne słowa określające po polsku narządy płciowe czy stosunek seksualny, np. "bzykać", "jaja", "siusiak".  Mają także za zadanie domyślić się znaczenia wypowiadanych wyrazów. Na planszach słowa są zapisane także fonetycznie, dzięki czemu także obcokrajowcy mogą brać udział w "lekcji".

W reklamie wystąpili Emma Mackey (grająca w serialu Meave), Tanya Reynolds (wciela się w Lily) oraz Kedar Williams-Stirling (gra Jacksona).

Netflix promuje w Polsce edukację seksualną z Anją Rubik

Amerykańska platforma wspiera także, w ramach niestandardowej promocji „Sex Education”, edukacyjny projekt modeli Anji Rubik. W cyklu "sexedPL Room", emitowanym na YouTube, gwiazda rozmawia z zaproszonymi gośćmi o ważnych kwestiach związanych z intymnością i strefą erotyczną człowieka - masturbacji, pornografii czy seksie oralnym. Netflix jest koproducentem serii.

Na koniec 2018 roku Netflix miał 139,26 mln płacących użytkowników, po wzroście o 8,84 mln w ciągu kwartału.

W 2018 roku wpływy Netflixa zwiększyły się do 15,79 mld dolarów, z 11,69 mld dolarów w 2017 roku. Koszty ich uzyskania zwiększyły się z 8,03 do 9,97 mld dolarów, wydatki marketingowe - z 1,44 do 2,37 mld dolarów, a nakłady na technologie i rozwój - z 953,7 mln dolarów do 1,22 mld dolarów.

Zysk operacyjny wzrósł w 2018 roku do 1,6 mld dolarów, a zysk netto - z 558,8 mln dolarów do 1,21 mld dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aktorzy "Sex Education" próbują po polsku wymówić potoczne określenia na seks

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waidmanns
Ciekawy serial,niedawno skonczylem ogladac.Lekki,zabawny a jednoczesnie poruszajacy wiele waznych tematow.
22 18
odpowiedź
User
adax
Znowu ogłupiają nam młodzież
19 24
odpowiedź
User
marketer
W trzecim odcinku, bohaterowie poruszają się po sklepie, w którym na półkach większość produktów to polskie marki. A na lodówce widać napis: "świeże..." :)
21 8
odpowiedź
User
privat
Jak widać, Netflix realizuje lewacką politykę psucia społeczeństwa.
15 23
odpowiedź
User
a
kolejna pozycja, że biała lala na się nadstawiać dla brązka? Swoich bab nie mają?
16 23
odpowiedź