Aktorzy "Sex Education" próbują po polsku wymówić potoczne określenia na seks

W ramach promocji serialu "Sex Education", Netflix przygotował na polski rynek reklamę, w której występują aktorzy z produkcji. W krótkim filmiku pobierają lekcję potocznej polszczyzny, odnoszącej się do sfery seksualności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aktorzy "Sex Education" próbują po polsku wymówić potoczne określenia na seks

„Sex Education” to brytyjski komediodramat o dojrzewaniu, który zadebiutował na Netfliksie 11 stycznia br. Opowiada o erotycznych i romantycznych doświadczeniach oraz przyjaźni i życiu współczesnych nastolatków. W jednej z głównych ról występuje Gillian Anderson ("Z Archiwum X"), która gra matkę 16-letniego Otisa, nieskrępowaną seks-terapeutkę.

W serialu występują: Ncuti Gatwa, Emma Mackey, Kedar Williams-Stirling, Aimee-Lou Wood i Connor Swindells.

Potoczna polszczyzna w wykonaniu aktorów „Sex Education”

W ramach promocji tytułu, w mediach społecznościowych Netflix udostępnił krótki film, na którym młodzi aktorzy z „Sex Education” biorą nietypową lekcję polskiego.

Próbują wymówić potoczne słowa określające po polsku narządy płciowe czy stosunek seksualny, np. "bzykać", "jaja", "siusiak".  Mają także za zadanie domyślić się znaczenia wypowiadanych wyrazów. Na planszach słowa są zapisane także fonetycznie, dzięki czemu także obcokrajowcy mogą brać udział w "lekcji".

W reklamie wystąpili Emma Mackey (grająca w serialu Meave), Tanya Reynolds (wciela się w Lily) oraz Kedar Williams-Stirling (gra Jacksona).

Netflix promuje w Polsce edukację seksualną z Anją Rubik

Amerykańska platforma wspiera także, w ramach niestandardowej promocji „Sex Education”, edukacyjny projekt modeli Anji Rubik. W cyklu "sexedPL Room", emitowanym na YouTube, gwiazda rozmawia z zaproszonymi gośćmi o ważnych kwestiach związanych z intymnością i strefą erotyczną człowieka - masturbacji, pornografii czy seksie oralnym. Netflix jest koproducentem serii.

W 2018 roku wpływy Netflixa zwiększyły się do 15,79 mld dolarów, z 11,69 mld dolarów w 2017 roku. Koszty ich uzyskania zwiększyły się z 8,03 do 9,97 mld dolarów, wydatki marketingowe - z 1,44 do 2,37 mld dolarów, a nakłady na technologie i rozwój - z 953,7 mln dolarów do 1,22 mld dolarów.

Zysk operacyjny wzrósł w 2018 roku do 1,6 mld dolarów, a zysk netto - z 558,8 mln dolarów do 1,21 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny