Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME

Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy prasy i internetu TIME. Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na urlopie.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME
fot. Aleksandra Włodarczyk

Nowa dyrektor odpowiada za koordynowanie działań handlowych takich tytułów prasowych jak „Zdrowie” i „M jak mama” oraz serwisów internetowych: Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl. Będzie tworzyła strategię rozwoju działu handlowego, a także wspierała negocjacje handlowe z kluczowymi klientami i domami mediowymi.

Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na długoterminowym urlopie.

Włodarczyk jest związana z Grupą ZPR Media od marca 2017 roku. Wcześniej pełniła funkcję kierownika segmentu Zdrowie w biurze reklamy i odpowiadała m.in. za realizację i nadzór nad projektami marketingowymi dla branży farmaceutycznej i FMCG.

Wcześniej była przez osiem lat związana z międzynarodową grupą mediową Mediaplanet Publishing House, oraz zdobywała doświadczenie w agencji marketingu sportowego Unico i w domu wydawniczym Krajowej Izby Gospodarczej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"