Allegro będzie dłużej sprawdzać oferty

Allegro wprowadza dokładniejsze sprawdzanie ofert przed ich publikacją na platformie. W niektórych przypadkach będzie to trwać ponad pół godziny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro będzie dłużej sprawdzać oferty
Aplikacja mobilna Allegro, fot. materiały prasowe

Dokładniejsze weryfikowanie ofert pojawiających się na Allegro od kilku dni dotyczy tych wystawianych z pliku, natomiast od 22 kwietnia będzie stopniowo wprowadzane przy tych wystawianych przez formularz lub API. W połowie maja będzie obejmować już wszystkie nowe oferty.

W konsekwencji oferty będą pojawiać się na platformie nie już po kilkunastu sekundach od tego, jak sprzedający klikną „wystaw ofertę”. - W większości przypadków zajmie nam to kilka minut. Nieco dłużej - ponad pół godziny - może zająć nam publikacja ofert, w których tworzysz nowy produkt w Katalogu produktów Allegro. Sprawdzamy, czy ma on poprawne dane i czy mamy już go w naszym Katalogu - przekazała platforma w komunikacie dla sprzedawców.

Zaznaczyła, że oferty będą publikowane maksymalnie po dwóch godzinach od zaakceptowania ich przez sprzedających.

Dlaczego Allegro będzie dokładniej sprawdzać oferty przed publikacją? Platforma uzasadnia, że niektóre musiała usuwać niedługo po wystawieniu, wskutek niezgodności z jej regulaminem lub niepoprawnego połączenia z Katalogiem produktów Allegro.

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. W marcu br. zanotowało 19,85 mln użytkowników, z których każdy spędził tam średnio godzinę, 41 minut i 21 sekund (według badania Mediapanel).

W ub.r. grupa Allegro, do której oprócz Allegro należą m.in. Ceneo, eBilet i kupione dwa lata temu Grupa Mall, osiągnęła wzrost przychodów o 13,1 proc. do 10,18 mld zł, zysku EBITDA z 2 do 2,41 mld zł i wyniku netto z 1,92 mld zł straty do 284,1 mln zł zysku. Na koniec ub.r. na platformach firmy aktywnych było 19,6 mln sprzedawców, wobec 14,1 mln rok wcześniej. 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce