Allegro, Rossmann i Lidl najsilniejszymi markami w Polsce. Wiele brandów ze spadkami

Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. W Polsce najsilniejszymi markami są Allegro, Rossmann i Lidl – pokazuje najnowszy ranking YouGov Best Brands 2023. - Nikt nie osiągnął spektakularnego sukcesu, a wiele marek odnotowało duże spadki - komentuje Agnieszka Górnicka, prezeska Inquiry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Allegro, Rossmann i Lidl najsilniejszymi markami w Polsce. Wiele brandów ze spadkami

Ranking YouGov Best Brands powstał na podstawie indeksu YouGov BrandIndex. Jest on miarą całościowej kondycji marki obliczonej  
z następujących wskaźników: ogólnej opinii, oceny jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji jako pracodawcy. W ciągu roku Inquiry zbiera dane z wielu tysięcy ankiet realizowanych dla kilkuset marek obecnych na naszym rynku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-e-wedel-lidl-najsilniejsze-marki-w-polsce ##

Top marek w Polsce

W Polsce trzy pierwsze miejsca rankingu YouGov Best Brands zajmują marki Allegro, Rossmann i Lidl. Tuż poza podium, z różnicą zaledwie 0,2 p.p., znalazł się E. Wedel. Bardzo dobre wyniki odnotowały marki Winiary, Blik, Lubella, Pudliszki, Milka i Biedronka. .

grafika


Action, Erli, Revolut na fali wznoszącej

Ranking Top 10 Improvers prezentuje firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost wyników w stosunku do roku ubiegłego. W czołowej trójce znalazły się marki Action, Erli, Revolut. Poza podium mamy marki Dealz i Blik, a na dalszych miejscach PayPo, Kia, Vinted, a na ostatnich miejscach w TOP 10 Dino i Fiat (ex aequo) oraz Google Pay i Aldi (także ex aequo).

grafika

Wśród setek marek monitorowanych przez Inquiry w badaniu YouGov BrandIndex, w tym roku tylko nieliczne zanotowały wzrost, jeśli chodzi o siłę marki i pozycję na rynku. Rok 2023 upłynął pod znakiem ograniczonych budżetów marketingowych, a to przełożyło się na słabe wyniki bardzo wielu marek w  badaniu - wskazano w raporcie.

- Na liście YouGov Best Brands znajdują się marki, które od lat konsekwentnie pracują nad swoim wizerunkiem i relacją z konsumentami. Jednak zestawienie Top Improvers pokazuje, że marketerzy mają za sobą trudny rok. Nikt nie osiągnął spektakularnego sukcesu, a wiele marek odnotowało duże spadki – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"