Allegro w Zetce i Radiostacji

Po raz pierwszy serwis aukcyjny Allegro promować się będzie poza Internetem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj ruszyła kampania reklamująca serwis w Radiu Zet i Radiostacji.

Do końca grudnia w Radiu Zet zostanie wyemitowanych około 120 spotów reklamowych. Podobna liczba reklam pojawi się w Radiostacji. Większość z nich przedstawia Allegro jako miejsce, w którym można łatwo znaleźć i kupić świąteczne prezenty.

Chcemy wzmocnić znaczenie marki Allegro poza siecią oraz wskazać osobom dotąd niekorzystającym z Internetu miejsce, w którym można dokonać bardzo interesujących zakupów gwiazdkowych - mówi Artur Brzęczkowski z serwisu Allegro. Dodaje, że już teraz serwis przeżywa najazd osób chcących dokonać świątecznych zakupów ale to tylko dobrze świadczy o tendencjach kupujących i rynku. Coraz częściej to Interenet staje się miejscem zakupów, poszukiwania ciekawego towaru lub prezentu. Obecnie, dziennie rejestruje się w serwisie ponad 5 tys. nowych użytkowników, wystawianych jest ponad 70 tys. przedmiotów, z których codziennie ponad 40 tys. zostaje sprzedanych. Ilość przebić tylko w ciągu ostatnich dni zwiększyła się o 50 procent ze 100 tys. do przeszło 150 tys. dziennie. Kampania radiowa w Zetce i Radiostacji ma służyć nie tylko Allegro ale i aktywnym sprzedawcom. To dzięki kupującym i działaniom serwisu, aby ich pozyskać, procent sprzedanych codziennie towarów jest tak wysoki: 40%. Allegro reklamować będą dwa renifery Gustaw i Soren. Pierwsze reklamówki promują Allegro jako najlepsze miejsce do dokonywania zakupów, te które zostaną wyemitowane w okresie między świętami zachęcać będą do sprzedaży niepotrzebnych prezentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt