SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amazon w kampanii Alexy łączy to,co przyziemne i magiczne (wideo)

Ruszyła globalna kampania Alexy (Amazon) pod hasłem "A voice is all you need". Jest skierowana do milionów ludzi, którzy jeszcze nie doświadczyli korzyści płynących z używania technologii głosowej. Przygotowała ją agencja Droga 5 z Londynu.

Reklamy stworzone przez firmę Droga5 London w żartobliwy sposób ilustrują zdolność Alexy do pomagania ludziom w osiągnięciu rzeczy tylko za pomocą głosu. Zderzenie życia codziennego z fantastycznymi światami pokazuje, jak Alexa może odblokować różne światy dla swoich użytkowników.

W „Operze” bohater cofa się w czasie i prosi osiemnastowiecznego śpiewaka operowego o zmianę utworu na coś bardziej zabawnego, siedząc na wygodnym leżaku i bez kiwnięcia palcem.

W reklamie "Ironing" pokazano, jak bohater najwyraźniej rozkazuje dwóm elfickim wojownikom wielokrotnie odgrywać scenę śmierci w środku bitwy, a wszystko to dzieje się podczas prasowania.

Akcja przenosi się z bitwy do salonu mężczyzny, gdzie okazuje się, że ogląda scenę w telewizji i prosi Alexę o odtworzenie jej za niego.

Kiedy wracamy do rzeczywistości, to zderzenie okazuje się być wizualną reprezentacją tego, jak Alexa odblokowuje otaczający nas świat w sposób, w jaki inne praktyczne technologie nie byłyby w stanie tego zrobić.

David Kolbusz, dyrektor ds. kreatywnych w Droga 5 w Londynie powiedział:  - Casting był dużą częścią tego, co sprawiało, że kręcenie tych filmów było tak przyjemne. Sposób, w jaki używamy Alexy, jest tak specyficzny i odzwierciedla nasze własne głosy, więc potrzebowaliśmy wielkiego talentu, aby ożywić te spostrzeżenia. Nasi aktorzy wykonali niesamowitą robotę.

Dołącz do dyskusji: Amazon w kampanii Alexy łączy to,co przyziemne i magiczne (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl