Analytics and Insight zamiast MEC MediaLab

Dział badawczy MEC MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight. Wynika to ze stopniowego poszerzenia jego kompetencji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rebranding MEC MediaLab, działu badawczego domu mediowego MEC, na Analytics and Insight ma odzwierciedlać poszerzenie kompetencji tej struktury i zmianę jej pozycjonowania. MEC MediaLab pomaga obecnie firmom w zarządzaniu i integracji danych przy planowaniu komunikacji, a także wyszukuje trendy i insighty. Struktura nie funkcjonuje w MEC jako osobny dział, tylko przenika się i ściśle współpracuje z MEC Interaction, MEC Access oraz zespołami klienckimi firmy. Rebranding i repozycjonowanie MEC MediaLab obejmuje wszystkie biura MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA