SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Angielski styl w reklamach piwa Książęce Golden Ale (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) - Książęce Golden Ale. Akcję, prowadzoną w telewizji, internecie i prasie, przygotowały i realizują firmy Lubię to linked by Isobar, Studio Miód Malina, Nairobia, Papaya Films, Televisorm Ztudio, Zentith Optimedia Group i Q&A Communications.

Article

Kampania podkreśla brytyjski charakter piwa Książęce Golden Ale. Reklamy informują, że do jego uwarzenia stosowany jest chmiel goryczkowy oraz pięć odmian chmielu aromatycznego pochodzącego z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Spot telewizyjny jest utrzymany w charakterystycznej dla marki Książęce stylistyce poklatkowej, pokazuje m.in. różne możliwości łączenia tego piwa z jedzeniem.

Inauguracja kampanii odbyła się na warszawskim Powiślu. Tematem przewodnim była Wielka Brytania i charakterystyczne dla niej elementy, m.in. budki telefoniczne. Klip relacjonujący to wydarzenie (zrealizowały go agencja Nairobia i studio Medialoona) został udostępniony w social media.

Na facebookowym fanpage’u Książęcego emitowane są klipy pokazujące, jak w prosty sposób można przygotować potrawy świetnie komponujące się z Książęcym Golden Ale. Przepisy prezentują właściciele restauracji Pogromcy Meatów i Marcin Kuc, autor bloga Jaja w Kuchni. Cykl zaplanowany jest na pół roku.

Kampania obejmuje także prasę, przede wszystkim lifestylowe magazyny dla mężczyzn.

Za koncepcję kampanii w internecie z wykorzystaniem restauratorów i blogera odpowiada agencja Lubię to linked by Isobar. Realizacją zdjęć do filmów kulinarnych zajęło się Studio Miód Malina, produkcją spotu telewizyjnego (jego reżyserami są Katarzyna Kijowska i Przemysław Adamski) zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Televisor i Ztudio.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zentith Optimedia Group, a za działania public relations - agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Angielski styl w reklamach piwa Książęce Golden Ale (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henk
Najlepiej jest mieć swój styl. Moim stylem jest Perła w ręku i moi najlepsi znajomi. Lepszego piwa nie pilem.
8 8
odpowiedź