SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine

W internecie i prasie trwa wizerunkowa kampania marki Yoskine. Akcja, której głównym elementem jest konkurs, wykorzystuje wizerunek piosenkarki Anny Marii Jopek.

Prowadzona od 12 listopada kampania marki Yoskine opiera się na konkursie w witrynie internetowej yoskine.interia.pl, w którym należy odpowiedzieć na pytanie: Kiedy czujesz się piękna?. Akcję skierowaną do kobiet wspierają działania promocyjne w prasie(Twój Styl, Pani, Kobieta i Życie), w których wykorzystywany jest wizerunek Anny Marii Jopek. Piosenkarka jako ambasadorka marki Yoskine reklamowała ją już w pierwszej połowie bieżącego roku (więcej).

AnnaMariaJopekYoskine

Obecną akcję - zaplanowaną do 2 grudnia - przygotował i realizuje dział ofert multimedialnych Grupy Bauer Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl