Apple kończy z iPod Nano i iPod Shuffle, pozostaje iPod Touch za 199 dolarów

Koncern Apple zakończył produkcję i sprzedaż dwóch popularnych od lat przenośnych odtwarzaczy muzycznych iPod Nano oraz iPod Shuffle. Oba urządzenia zniknęły z oferty producenta, pozostał iPod Touch kosztujący obecnie 199 dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Apple kończy z iPod Nano i iPod Shuffle, pozostaje iPod Touch za 199 dolarów

Oba wycofane przez Apple modele odtwarzaczy muzyki w formacie cyfrowym  pojawiły się na rynku w 2005 r., jednak ich późniejszy rozwój nie przebiegał już równolegle.

Ostatni model iPoda Shuffle trafił do sprzedaży w 2010 r., młodsza od niego jest najnowsza wersja iPoda Nano, która została zaprezentowana przez Apple w roku 2012.

iPod Shuffle był najbardziej uproszczoną wersją w rodzinie muzycznych odtwarzaczy Apple - został wyposażony jedynie w podstawowe przyciski pozwalające na nawigację i sterowanie podczas słuchania nagrań. Nieco więcej funkcjonalności oferował iPod Nano posiadający niewielki wyświetlacz.

Teraz Apple bez szerszego komentarza wycofał oba wspomniane modele ze swojej oferty, co dostrzegły zachodnie serwisy branżowe. Jak można się domyślać decyzja jest spowodowana faktem, że obecnie większość użytkowników sprzętu pochodzącego od Apple wykorzystuje do słuchania muzyki iPhony. Pomimo tego producent pozostawił w sprzedaży ostatni model iPoda - wersję Touch dostępną w cenie 199 dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł