SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia

Arkadiusz Kobyłka objął funkcję head of traffic w domu mediowym Codemedia. Poprzednio kierował działem traffic w agencji Mr Target.

Kobyłka odpowiada za definiowanie i monitorowanie kampanii reklamowych w internecie dla klientów domu mediowego oraz kieruje zespołem specjalistów z zakresu online traffic.

Z branżą mediów Arkadiusz Kobyłka związany jest od ponad czterech lat. Do maja tego roku pełnił funkcję traffic&product development managera i kierował działem traffic w agencji Mr Target. Poprzednio jako traffic manager pracował w Value Media.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl