Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia

Arkadiusz Kobyłka objął funkcję head of traffic w domu mediowym Codemedia. Poprzednio kierował działem traffic w agencji Mr Target.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia

Kobyłka odpowiada za definiowanie i monitorowanie kampanii reklamowych w internecie dla klientów domu mediowego oraz kieruje zespołem specjalistów z zakresu online traffic.

Z branżą mediów Arkadiusz Kobyłka związany jest od ponad czterech lat. Do maja tego roku pełnił funkcję traffic&product development managera i kierował działem traffic w agencji Mr Target. Poprzednio jako traffic manager pracował w Value Media.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"