SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Art & Business” w nowej szacie i z większym zespołem

Na rynku ukazał się jubileuszowy numer miesięcznika “Art & Business” (Art & Business Magazine), który obchodzi właśnie 25 lat istnienia. Od tego wydania tytuł ma zmienioną zawartość i nową szatę graficzną. Jego zespół wzmocnili też nowi współpracownicy.

Article

Cały magazyn został podzielony na trzy działy: Sztuka, Biznes, Kultura i Styl. Wszystkie obecne w nim rubryki zostały odświeżone i są prezentowane w innej niż wcześniej formie. Całkowicie zmieniona została cała makieta. - Stawiamy na przejrzystość i będziemy starać się jak najbardziej eksponować duże, dobre zdjęcia - mówi Bartosz Gałkowski, autor nowego layoutu, który wcześniej związany był z redakcjami magazynów „Film”, „Exklusiv” i „Harper's Bazaar”.

Nowym redaktorem w “Art & Business” została Anna Janowska, dotąd związana z “Elle”, “Twoim Stylem” czy “Voyage”.  Do grona stałych współpracowników dołączyli: Paulina Stolarek-Marat (była redaktor naczelna “Voyage”), Jacek Skolimowski (związany w przeszłości z pismem “Exklusiv”), a jego dyrektor kreatywną została Izabella Dukaczewska, była prowadząca program “Jeśli nie Oxford, to co?”.

Na okładce jubileuszowa numeru znalazła się znana z filmu “Ida” Agata Trzebuchowska.  Ukazał się on w objętości 148 stron, nakładzie 14 tys. egz. i w niezmienionej cenie 20 zł.

“Art & Business” dostępny jest w w Empiku oraz w sieciach Ruch, Inmedio i Relay. Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży pisma.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Art & Business” w nowej szacie i z większym zespołem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwe
Wlasnie jade taxi w ktorej zawsze jestt Art & Business. I niestety musze stwierdzic ze dawno nie widzialem tak slabej makiety i tresci.

"-Stawiamy na przejrzystość i będziemy starać się jak najbardziej eksponować duże, dobre zdjęcia - mówi Bartosz Gałkowski"

Panie Bartku, sesje do wywiadow wolaja o pomste do nieba.
9 9
odpowiedź
User
jan
hehe, ale czy ktos to w ogole kupuje?
11 9
odpowiedź
User
Artysta
he he, czy oni komuś płacą za te copy pasty na byszczącym papierze? czy piszą stażyści za pieczątkę i podpis redaktora?
10 8
odpowiedź
User
Opinia
Z tego co wiem z lat ubiegłych to drukowali sie w nakładzie 6 tysięcy, teraz jeszcze mniej 2-4. Co sie nie sprzeda to rozdają jako ekskluzywne prezenty w firmowych torebeczkach. Nabijają reklamodawców w butelkę. Nikt tego nie czyta. Zespół to w zasadzie sekretarz redakcji Anna Jastrzebska lat 26 po filologii czeskiej, i sludiujacy młodsi znajomi. Nie ma kasy na nic, co widać po marnym poziomie i zdjęciach.
13 8
odpowiedź
User
Czesław Szyc
Art&Business prenumeruję od trzech lat. W tym roku poleciłem dla czworga moich znajomych.Jestem z tego czasopisma bardzo zadowolony.Ten miesięcznik jest dla mnie żródłem informacji o wydarzeniach kulturalnych z Polski i ze świata.Doskonała jakość papieru jest plusem dla tego w sumie przystępnego ceną czasopisma.
10 10
odpowiedź