Artur Pruziński account directorem w K2 Precise

Artur Pruziński awansował na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Artur Pruziński account directorem w K2 Precise

Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów client service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/witold-adamski-chief-product-officer-k2-precise ##

Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii.

- Bardzo się cieszę z tego awansu! Artur w pełni na niego zasłużył. Zarówno klienci jak i zespół K2 bardzo cenią go od strony merytorycznej, biznesowej i ludzkiej. Co sam wielokrotnie podkreśla, lubi styl pracy „jedną nogą u klienta, drugą w K2", sukces zawsze rozpatruje w kategoriach zadowolenia obu stron. Super jest mieć go na pokładzie! - podkreśla Tomasz Choroszewski, chief strategy officer w K2 Precise.

Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako e-commerce manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu