SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer testuje tytuł z segmentu people

“Gwiazdy Exclusive” - to nowy tytuł z segmentu people, który w czwartek pojawił się na rynku. Mimo, że Axel Springer Polska zapewnia, że to wydanie jednorazowe to ruch wygląda na sondowanie rynku przed regularnym wydawaniem pisma.

Axel Springer testuje tytuł z segmentu people

W magazynie, który liczy 132 strony, znaleźć można artykuły i ciekawostki dotyczące polskich i zagranicznych gwiazd oraz wywiady. W numerze zamieszczono m.in. rozmowę z Katarzyną Glinką i jej sesję (Glinka zdobi  też okładkę pisma), teksty poświęcone Annie Musze czy Cristiano Ronaldo i sesję ze zdjęciami aniołków Victoria's Secret w kostiumach kąpielowych. Magazyn kosztuje 2,99 zł, wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

- "Gwiazdy Exclusive" to jednorazowe wydanie specjalne – zapewnia nas Anna Gancarz - Luboń, rzecznik prasowa Axel Springer Polska. Nie odpowiada jednak na pytanie, czy w razie powodzenia tytułu na rynku, może on zacząć być regularnie wydawany.

- Jest to z pewnością testowanie rynku – uważa Monika Rychlica, head of press w Initiative Media Warszawa – Axel Springer widzi jaki sukces odniosły pisma typu people i także chce w tym segmencie zawalczyć. Już wcześnie wydawnictwo miało apetyt na ten segment, powołało nawet osobny zespół reklamy do dodatku do “Faktu” “Gwiazdy”. Potem go zlikwidowano, ale wydawca próbuje dalej - dodaje Rychlica.

Obecne na rynku są cztery magazyny people, dwa z wyższej półki - “Viva!” (wydawana przez Edipresse Polska) i “Gala” (G+J Polska) oraz dwa z niższej, czyli “Party“ (też Edipresse) i “Show” (Wydawnictwo Bauer) - o ich sprzedaży przeczytasz tutaj. Zdaniem Rychlicy, wydany właśnie przez Axel Springer magazyn pozycjonuje się pomiędzy tymi dwiema grupami tytułów.

Redaktor naczelną pisma “Gwiazdy Exclusive” została Katarzyna Sielicka, która jest wicenaczelną “Faktu” i kieruje wspomnianym dodatkiem “Gwiazdy”.

Wprowadzeniu do sprzedaży wydania wspiera kampania reklamowa, prowadzona m.in. w “Fakcie”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Axel Springer testuje tytuł z segmentu people

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buha
Błąd na błedzie w tym artykule, np. "dodatek ten będzie się ukazywać się tak jak dotychczas." lub ".....W numerze zamieszczono m.in. rozmowę z Katarzyną Glinką i jej sesję (Glinka zdobi ona też okładkę pisma)...."
Niedouczony redaktor-:)
Gratulacje-:)
8 8
odpowiedź
User
Aggata
Jejciu no jaki wstyd, zeby takie wydawnictwo wypuscilo newsa z błędami:
"Obecnie na rynku są cztery magazynu people!" - rażące błędy... radzę zainwestować w copywritera... Już widać, że będzie niski poziom!
8 8
odpowiedź
User
ziutas
wystarczy mnie zatrudnic na naczelnego :)
8 8
odpowiedź
User
hela
Nie chcemy takich magazynów. C
8 8
odpowiedź
User
osa
Gwiazdy Exclusive to świetny tytuł. Bardzo mi się podoba. Będę go kupowała. Czekam na kolejny numer! dziękuje
8 8
odpowiedź