SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Azja Express 2” straciła 530 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,22 mln osób, o 530 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek premierowej odsłony produkcji. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49.

fot. tvn Article

Program „Azja Express” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,22 mln osób, co przełożyło się na 10,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,28 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. pierwszy sezon „Azji Express” gromadził średnio 1,75 mln widzów, co przekładało się na 14,42 proc. udziału w 4+, 20,70 proc. w 16-49 oraz 17,74 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 530 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Azji Express” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,14 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (9,33 proc.; „Supermodelka Plus Size” i filmy), a czwarta - TVP1 (6,54 proc.; widowisko „Wielki test”, „Magazyn śledczy Anity Gargas” dokumenty i mecz Ligi Mistrzów).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest już liderem.

„Azja Express” to reality-show, który prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie, nocleg oraz transport). Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Azja Express 2” straciła 530 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bgr
Można wymyślić wiele zakrzywiajacych rzeczywistość tytułów ale prawda jest jedna. Polsatowskie grubaski przygniotły Azje!
36 40
odpowiedź
User
Marek
Wygląda to na ostatni sezon. jedyna nadzieja na kontynuację to znalezienie bardziej znanych celebrytów. Ja sam z tego zdjęcia tytułowego rozpoznaję dwie osoby.
24 33
odpowiedź
User
E
Mimo gigantycznej promocji oglądalność średnia...
31 35
odpowiedź
User
pavv
Problemem tego typu tefałenowskich programów jest to, że większości "gwiazd" w nich występujących nikt nie zna. W efekcie koszty produkcji są ogromne, a oglądalność niewielka.
30 30
odpowiedź
User
dk
jak "pięknie" zachowane proporcje na fotce promującej. Te dwie babki po prawej mają dwa razy większe bańki niż pozostali
13 15
odpowiedź
User
r
szmira goni tandetę bo za rogiem badziewie
19 22
odpowiedź
User
iji
Prawda jest taka ten program to medialne g .o kolejna mutacja Big Brother czyli amotorzy tzw gwiazdy na start tacy sami jak amatorzy piosenkarze kucharze tancerze modele projektanci utalnenowani bez talentu itp. itd. TO WSZYSTKO JUZ BYŁO
14 25
odpowiedź
User
Gosc
Promocja ogromna, podobnie jak z przereklamowaną Diagnozą. A i tak wszyscy wiemy, że hitem tej jesieni w TVN będą Kuchenne rewolucje, Druga szansa i Mam talent. TVN musi pomyśleć, co i czy warto promować aż tak bardzo niektóre programy...
13 20
odpowiedź
User
cud i miód
Oglądam,ale drugi sezon wkurzający.To towarzystwo wzajemnej adoracji a nie rywalizacja. Podwożą się, za rączki trzymają ,to zaprzeczenie formuły tego prrogramu.
14 20
odpowiedź
User
Złoty noc-nick
Nie znam tych ludzi, formuły programu nie rozumiem. Ani to zabawne, ani pouczające. Tandeta.
9 16
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry