Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies

Do Hill+Knowlton Strategies dołączył Bartek Szymeczko, obejmując nowo utworzone stanowisko content&publishing director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies

Szymeczko ma wzmocnić kompetencje agencyjne w zakresie strategii komunikacji digital, planowania i produkcji treści oraz pozycjonowania i wsparcia mediowego, wspierając tym samym kampanie PR klientów agencji w obszarze online.

Ma ściśle współpracować z Warsaw Creative Studio, wewnętrzną komórką kreatywną H+K.

Bartek Szymeczko ostatnio w GSK

Bartek Szymeczko przed dołączeniem do H+K, przez ponad 6 lat pracował po stronie klienckiej - dla GSK, w europejskim Digital HUBie, w którym wdrażał strategie digital dla wybranych krajów UE oraz dla Samsung Electronics Polska, gdzie kierował zespołem social media, będącym wówczas częścią działu PR firmy.

Wcześniej kompetencje rozwijał w agencjach public relations (Havas PR Warsaw) oraz digital (Havas Digital Warsaw), pracując na rzecz firm z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec, Orange.  Ma 11-letnie doświadczenie zawodowe.

Nowy content+publishing director specjalizuje się w tworzeniu pojemnych kampanii digital, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i aktywacje z infuencerami. Ma doświadczenie we współpracy z artystami, liderami opinii i sportowcami. W ramach interdyscyplinarnych zespołów realizował kampanie opiekujących różne cele biznesowe firm, produktów czy usług.

Bartek Szymeczko jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"