Bartosz Dąbrowski tworzy treści w Mido

Bartosz Dąbrowski dołączył do agencji mediowej Mido jako content manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartosz Dąbrowski tworzy treści w Mido
Bartosz Dąbrowski

Dąbrowski w agencji mediowej Mido będzie odpowiedzialny za prowadzenie ongoingowej komunikacji wybranych klientów, a także tworzenie idei kreatywnych i działań niestandardowych.

Ma pięcioletnie doświadczenie w content marketingu. Pracował dla takich klientów, jak: Play, Energizer, Andros, RYOBI, Fish Skateboards, czy Sokołów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-blaszkiewicz-digital-director-mido ##

Jest muzykologiem, swoją karierę zawodową zaczynał od dziennikarstwa muzycznego. Późnej zajął się SEO copywritingiem (artykuły tematyczne, wpisy na blogi, treści na strony internetowe).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"