Dąbrowski w agencji mediowej Mido będzie odpowiedzialny za prowadzenie ongoingowej komunikacji wybranych klientów, a także tworzenie idei kreatywnych i działań niestandardowych.
Ma pięcioletnie doświadczenie w content marketingu. Pracował dla takich klientów, jak: Play, Energizer, Andros, RYOBI, Fish Skateboards, czy Sokołów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-blaszkiewicz-digital-director-mido ##
Jest muzykologiem, swoją karierę zawodową zaczynał od dziennikarstwa muzycznego. Późnej zajął się SEO copywritingiem (artykuły tematyczne, wpisy na blogi, treści na strony internetowe).
@bbb - „@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!” dodam, że w mojej miejscowości (70 tys mieszkańców) pocztexy są, a allegro one nie. Co więcej - w komentarzach o jakości allegro one mnóstwo niepochlebnych rzeczy - wystarczy wejść na allegro gadane
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” PP nie potrzebuje paczkomatów, bo to "narodowa" spółka i nie musi być rentowna, wszyscy się do niej dokładamy, to po co się wysilać.