BASF kontynuuje kampanię

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej w Europie, BASF zdecydował o jej kontynuacji w 2005 roku

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ogólnoeuropejska kampania prasowa rozpocznie się z początkiem lutego motywem nawiązującym do ochrony przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi. W tym roku zaplanowano również emisję spotów telewizyjnych w Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.

W Polsce reklamy firmy BASF będą się ukazywać od lutego do maja oraz we wrześniu i październiku, w wybranych tytułach prasy ekonomiczo-biznesowej i społecznej.

Za kreację ogólnoeuropejskiej kampanii wizerunkowej odpowiada niemiecka agencja Lesch+Frei. Do zilustrowania "niewidocznego wkładu" posłużono się przykładami wykorzystania wyjątkowych osiągnięć technologicznych BASF w różnych dziedzinach życia.

"Nasz przekaz adresujemy do szerokiego grona osób, które w codziennym życiu wykazują duże zainteresowanie tematyką społeczną, gospodarczą i polityczną" powiedział nowy prezes BASF Polska dr Torsten Penkuhn. "Kładziemy nacisk na pokazanie naszego niewidocznego, na pierwszy rzut oka, wkładu w postęp technologiczny i gospodarczy w XXI wieku. Jako najbardziej innowacyjna firma sektora chemicznego na świecie dostarczamy na rynek najnowocześniejsze materiały i rozwiązania, przyczyniając się zarówno do sukcesów naszych partnerów biznesowych, jak i do podniesienia poziomu życia społeczeństwa. Chcemy by postrzegano nas jako firmę, która od lat skutecznie współpracuje z ośrodkami naukowymi i potrafi wykorzystać tę współpracę z korzyścią dla obu stron" - podsumowuje dr Penkuhn.

W Polsce, w 2005 roku za działania informacyjne w mediach odpowiada agencja Publink, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Star Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami