SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Chojecka-Kuczek na czele działu sprzedaży Jet Line

Beata Chojecka-Kuczek kieruje pracami działu sprzedaży w Jet Line, agencji specjalizującej się w reklamie out of home.

Beata Chojecka-Kuczek Article

Od stycznia tego roku Beata Chojecka-Kuczek wspiera zarząd Jet Line w bieżącej działalności i decyzjach operacyjnych. Kieruje też dziewięcioosobowym zespołem sprzedażowym, przejmując obowiązki Andrzeja Słomki, dyrektora zarządzającego firmy. Słomka odpowiadać będzie w dalszym ciągu za obszary marketingu i sprzedaży firmy. Beata Chojecka-Kuczek z Jet Line łącznie związana jest od 13 lat.

Joanna Gęziak-Kusio (na zdjęciu niżej) wróciła do aktywności zawodowej po przerwie na macierzyństwo, przed którą pracowała w biurze sprzedaży reklamy kinowej. Przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenia w różnych mediach (prasa, kino, radio) i z różnymi budżetami.

Maria Białończyk (na zdjęciu poniżej) przeszła do Jet Line z Metromedia, gdzie przez ostatnie siedem lat realizowała kampanie OOH i DOOH, współpracując i z domami mediowymi i z klientami bezpośrednimi. Ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe.

W zarządzie Jet Line zasiadają Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, właściciele firmy. Ścisłe kierownictwo wraz z nimi sprawują: Andrzej Słomka (dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu) i od teraz także Beata-Chojecka-Kuczek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Chojecka-Kuczek na czele działu sprzedaży Jet Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl