Bezpieczniej z NIVEA i WOPR

Trwają przygotowania do czwartej edycji programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W tym roku rozpocznie się on 15 czerwca i potrwa do 15 września. Obejmie swoim zasięgiem 179 wież ratowniczych i ponad 900 ratowników w 55 miejscowościach polskiego wybrzeża. Akcja ma na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa na plażach strzeżonych przez ratowników WOPR oraz edukację plażowiczów w zakresie odpowiedniego zachowania się podczas kąpieli wodnych i słonecznych.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, ratownicy otrzymają wyposażenie w postaci parasoli, flag, krzeseł, parawanów, strojów ochronnych oraz sprzętu ratowniczego (bojki SP, kołowroty i pływające nosze ortopedyczne). W ramach programu odbędą się Mistrzostwa NIVEA Ratowników WOPR. To widowiskowe przedsięwzięcie jest znakomitym sprawdzianem kwalifikacji i sprawności fizycznej ratowników. Jego ukoronowaniem będą Europejskie Mistrzostwa Juniorów w Ratownictwie Wodnym NIVEA Cup 2004 w Sopocie.

W ramach programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR" zorganizowana zostanie także Letnia Szkoła NIVEA, w której ratownicy edukować będą najmłodszych plażowiczów w zakresie zasad bezpiecznego korzystania z kąpieli wodnych.

Już po raz trzeci organizatorem wykonawczym programu jest firma Sport Mega Marketing, specjalizująca się w event marketingu. Jest ona także organizatorem m.in. Beach Ball Tour - Mistrzostw Polski w Siatkówce Mężczyzn, Simplus Cup - Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Kobiet oraz Piłkarskiego Pucharu Dzieci DANONE. Działania public relations programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR" koordynować będzie Agnieszka Krzysztoń, wcześniej związana z agencją interaktywną Conecto, w której odpowiadała za PR agencji i sieci klubów internetowych e24 oraz copywriting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny