Biedronka chwali się wynikami „Gangu Produkciaków”. Które maskotki najpopularniejsze?

Sieć sklepów Biedronka w ciągu pięciu tygodni trwania akcji “Gang Produkciaków”, rozdała blisko 800 tys. maskotek - jej bohaterów. Największym powodzeniem wśród nich cieszy się papier Pakosław.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Biedronka chwali się wynikami „Gangu Produkciaków”. Które maskotki najpopularniejsze?
Grafika promująca "Gang Produkciaków"

W piątek i sobotę, 27 i 28 września Biedronka podwaja liczbę wydawanych naklejek uprawniających do odbioru maskotek. W tegorocznej akcji lojalnościowej Gang Produkciaków, w której klienci mają do wyboru 17 pluszaków, najczęściej wybieraną maskotką jest papier Pakosław. Drugie miejsce podium zajmuje groszek Grześ i Grażynka, a tuż za tym duetem plasuje się pieróg Patryk. Trójkę „medalową” goni malina Malwina, której tylko „o włos” ustępuje muffinka Marylka.

- Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Teraz potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką. Szukając imion dla nowych bohaterów, staramy się przejrzeć wszystkie imiona używane w Polsce i jednocześnie w miarę możliwości dopasować je jak najlepiej do charakteru postaci. W przypadku papieru toaletowego nie mamy wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę. Aktualnie Pakosław jest najbardziej popularną postacią Gangu, zatem cechy przypisane do osoby noszącej to imię, dosłownie oznaczające tego, który chce więcej sławy, znalazły tu idealne odbicie - mówi Piotr Szymanowicz, starszy manager ds. marketingu w sieci Biedronka.

„Gang produkciaków”: w promocji 17 maskotek

Gang Produkciaków w sklepach Biedronka tworzy 17 maskotek z różnych kategorii produktowych. Będą to: Malina Malwina, Groszek Grześ i Grażynka, Ziemniak Ziemowit, Parówki Pamelki, Serek Sławek, Pieróg Patryk, Frytki Filomenki, Lód Lucek, Lód Lila, Mufinka Marylka, Szampon Szymek, Pasta Pola, Papier Pakosław, Czekolada Celinka, Sok Sebek, Wkrętarka Wiki i Apka Biedronka.

W ramach akcji jedną naklejkę otrzymuje się za każde 69 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce. Po jednej kolejnej naklejce klient dostaje, jeśli w takich zakupach:
- są owoce lub warzywa,
- są produkty z oferty specjalnej (wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone znakiem „Kup i zyskaj extra naklejki”),
- klient zarejestruje zakup kartą Moja Biedronka lub aplikacją mobilną Biedronki,
- klient rozwiąże quiz w aplikacji mobilnej Biedronki.

Naklejki można zbierać na kartach dostępnych w sklepach Biedronka lub aplikacji mobilnej sieci. W akcji nie są uwzględniane zakupy alkoholu, wyrobów tytoniowych, preparatów do żywienia początkowego oraz doładowań (m.in. kart telefonicznych, kart przedpłaconych i innych usług).

grafika

„Gang produkciaków”: za ile naklejek maskotki

Maskotki z członkami „Gangu produkciaków” w regularnej sprzedaży w sklepach Biedronka s w cenie 49,99 zł. Każdy uczestnik akcji dostanie maskotkę za 60 naklejek albo za 30 naklejek i 24,99 zł.

Natomiast książka o przygodach „Gangu produkciaków” jest dostępna za 15 naklejek. Można też ją kupić za 14,99 zł. W ramach akcji pojawią się trzy części książki - wszystkie autorstwa Pauliny Płatkowskiej z ilustracjami Piotra Stachery. Już ponad 125 tysięcy klientów odebrało pierwszy tom tegorocznej serii pt. „Gang Produkciaków. Zakupy to przygoda”, który wprowadza czytelników w świat zakupowej magii. 

grafika

Promocja potrwa do końca listopada, przy czym punkty będzie można zbierać do 16 listopada. Książki i maskotki będzie można odbierać do 30 listopada lub wyczerpania ich zapasów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]