SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka do 2026 roku sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć rozszerza współpracę z PZPN

Sieć sklepów Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę sponsorską do 31 lipca 2026 roku. Sieć Biedronka jako oficjalny sponsor będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji. Marka wspiera polską piłkę nieprzerwanie od 2010 roku.

Potwierdzają się informacje Wirtualnemedia.pl, które jako pierwsi podaliśmy pod koniec ubiegłego roku. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem polskiej piłki nożnej.

Obecna umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku, który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.

- Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.

Biedronka dalej z PZPN

Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiążą współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home. Jak podano w komunikacie, "unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony  z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia".

Biedronka będzie posługiwać się tytułami „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Dostawcy Warzyw i Owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. W tym celu będzie się używać logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych. Znak Biedronki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Marka Biedronka jest oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn nieprzerwanie od 2010 roku.

Z końcem 2022 roku sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej przestała być marka wody mineralnej Ustronianka, która  sponsorowała naszą reprezentację piłkarską od 2015 roku .Wirtualnemedia.pl jako pierwsze poinformowały także, że T-Mobile wycofuje się ze sponsoringu polskiej kadry piłkarskiej. Podobnie, współpracę z PZPN zakończyła marka napojów Oshee.

Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji od 2015 roku była Grupa Lotos, na początku 2018 roku przedłużyła umowę do końca 2022 roku (z uwzględnieniem wszystkich premii kontrakt był warty ok. 100 mln zł). Firma została w ubiegłym roku przejęta przez PKN Orlen. W połowie stycznia płocki koncern przedłużył zaś współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy umowy  przez blisko cztery lata będzie sponsorem generalnym polskiej piłki nożnej, 11 reprezentacji narodowych, w tym reprezentacji mężczyzn oraz sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskich – m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski. Współpraca z PZPN obejmie także realizację przez koncern projektów piłkarskich dla dzieci i młodzieży.

W maju ub.r. PZPN pozyskał sponsora strategicznego reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek - firmę logistyczną InPost. Umowę podpisano na minimum dwa lata, przy czym PZPN podkreślał, że to jego rekordowy kontrakt sponsorski z firmą prywatną.

W zeszłym roku nowym sponsorem drużyny został też producent przekąsek Tarczyński, a oficjalnym partnerem – Inszury.pl. Status oficjalnych sponsorów drużyny mają jeszcze firma STS (współpraca została przedłużona na kolejne lata), marka napojów Oshee oraz sieć marketów budowlanych Leroy Merlin.

Ranga oficjalnych partnerów przysługuje natomiast takim firmom jak AliorBank i Fakro (z tą ostatnią spółką też przedłużono współpracę).

Dołącz do dyskusji: Biedronka do 2026 roku sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć rozszerza współpracę z PZPN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
Błagali błagali i wybłagali xD
odpowiedź
User
Orencz
- jest tanio?
- jest stanio
- jest dobrze?
- jest tanio
odpowiedź
User
Iryk
Tylko reklamie grać masakra to jest znowu....
odpowiedź